{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

næsen løber -- altid {{forumTopicSubject}}

nå nu får jeg vist brug for lidt hjælp.

sagen er den at måsen nu er 11 mdr.

da han var hvalp havde han ingen problemer med næsen. lidt tendens til løbeøjne men ellers ingen ting.

så lod jeg ham kennelhoste vac. og siden da har næsen løbet.

det har været stort set stabilt. - primært fr det ene næsebor - det er vandigt - klart og uden pus. sommetider kommer der en bobel men ellers er der intet det tyder på sygdom.

jeg har selvfølgelig fået ham undersøgt. de har tjekket øjnene - om der sad hår på indersiden af øjenlåget der kunne genere - de har kigget tårekanaler - og næsebor - de er fine og der er fin passage - hans gane ser fin ud og han har ingen problemer med at få kuft..
hans slimhinder ser også normale ud.
han har ikke længere problemer med løbeøjne - der er fint og rent ved hans øjne

men jeg er ved at blive idiot. - dubber altid næsen på ham når vi er ude - for folk spørger altid.

jeg har fra flere hørt at de har enten selv oplevet eller kender nogen der har - at dette desværre kan være en bivirkning ved at kennelhoste vac. slimhinden bliver irriteret og dette problem opstår - og kan i sjældne tilfælde give problemer i månedesvis.

andre der har erfaringer med dette -- eller evt har et bud på hvorfor næsen løber.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  næsen løber -- altid
  • #1   17. aug 2011 Vores den store (malamutte) næse løber også engang imellem. Mest om sommeren! Og tror de er fordi hun både er inde og ude.. Og inde kan hun jo få det lidt varmt.. For når hun er ude eller om vinteren, så er der ingen problemer med næsen. Det er simpelthen når hun får det varmt! :o)

• #2   17. aug 2011 Jeg tror også at det er når de har det varmt Tobys næse løber også tit og det går over når han har lagt i skyggen et stykke tid..

Kommentér på:
næsen løber -- altid

Annonce