hmmm. gode råd {{forumTopicSubject}}
Hej.... Min dejlige borderterrier på 10 mdr. synes at have glemt alt tidligere lært, hvilket nok er naturligt. Men hun hopper op og bider i mig hele tiden mine fingre mit tøj, nej kommandoen kan ikke trænge ind, jeg prøver med at ignorere hende, vender ryggen til så bider hun mit bare bagi (nogle vil nok finde det morsomt). Det har ingen betydning om jeg har leget og træet med hende eller ikke. Hun bider aldrig i andre ting eller tager noget. Har stået på ca 1,5 md. og har tidligere været mere hvor hun lagde med rumpen i vejret og sprang frem til leg. Skal sige sat hun er terrier med alt hvad det vil sige tempramentsmæssigt. Hun er meget ude har masser af plads og går ture flere gange daglig, leges og trænes med. Jeg har nok været lidt for god til at tage hende op på arm? tror jeg. gode råd søges, har været så vidt at jeg har overvejet adfærdsterapeut, men vil lige høre andres erfaring?
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 163 Svar: 1.197
Prøv at være mere tålmodig.. og bliv ved med at ignorer hende ved uacceptabelt adfærd og fortsæt med aktivering og træning.
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 596
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 163 Svar: 1.197
jul 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 596
hmmm. gode råd