{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.013 visninger | Oprettet:

EJ har lige oplevet noget virkelig underligt... {{forumTopicSubject}}

Hejsa HGere..

Jeg har lige oplevet noget virkeligt underligt og puha jeg lidt rystet..

Jeg har været ved stranden med hundene i formiddag sammen med min datter..

Vi har 2 dejlige bernersennen drenge på 8 og 6år.
Den ælste levet på lånt tid, da han har fået kræft igen igen, så derfor gør vi meget i han får en masse godt ture ved stranden her den sidste tid..
Jeg har lige haft en andet emne opppe om hva så med den yngste, og fik super mange gode råd...

Nååå men vi gik på stranden og samlede sten og havde set der kom en anden hundelufter, kaldte hundene til os, damen stoppede op og spurte om vores måtte lege med hendes 2 labradorer.
Joo det måtte de da meget gerne..
Så stod vi og snakkede ca en halv time og Bendji den unge kom hen og sad op af damen, for at blive kløet..
Pludselig ud af det blå sage hun, du skal vide at Bendji har et problem med lungerne, det derfor han halser sådan ?????? stod bare og glooede på hende også sad hun og kløede ham lidt mere omkrig brystet, hvor hun så fortsatte og sage, han har desværrer ikke længe igen, da det er meget alvorligt ?????

Jeg blev noget paf, og suprgte ind til det og hun forklarede at hun var heailer og colouiant(staves), hun spurgte om hun måtte lægge hånd på Boomer(den gamle), hvor hun fortalte han havde kræft, men havde det godt lige nu.
Dette havde jeg IKKE fortalt noget om og jeg har aldrig set damen før..

Hun spurgte så om hun måtte holde mig i hånden og ja da, der kunne hun så fortelle jeg havde en alvorlig blodsygdom, som ikke helt var under kontrol..
Og JA jeg har leukemi, of har haft en alvorlig blodsygdom i mange år og JA den ikke under kontrol..

Jeg er helt rystet, har bestilt tid hos dyrlægen til Bendji, for han må da kunne se dette også..

Jeg har STOR respekt for den alternative verden, da noget af disse metoder har gjordt jeg lever i dag.

MEN alligevel, det var sku da lidt spukiiiiii..

Hva siger I, har I oplevet noget lignene ?????

Knus Bitten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EJ har lige oplevet noget virkelig underligt...
  • #1   9. aug 2011 Ved ikke om jeg ville tro på det eller ej.. Men det vil da ikke skade at få undersøgt den unge for de lunge-problemer, hun mente at han burde have

• #2   9. aug 2011 Hold da op hvor vildt!
    Jeg tror til dels på sådan noget, dog ikke alle der går rundt og siger alverdens ting. Men jo jeg havde da klart troet på sådan en oplevelse som du havde!
    Godt du har bestilt tid til dyrlægen, jeg krydser alt der krydses kan!

Både for dine hunde og dig smiley

• #3   9. aug 2011 Puhha

Kuldegysninger i hele kroppen!

Healede hun jer ikke?

• #4   9. aug 2011 Åh, nej Bitten ikke også Bendji - man kan kun håbe, at hun ikke har ret, eller at dyrlægen måske kan gøre noget.
    Jeg har også en vis respekt for den type mennesker, der er altså nogen som kan "se" mere end os andre. Men desværre også nogle, der bare påstår de kan...
    Selvom man kunne håbe, at det var en af de sidste, du har mødt, så tyder det mere på det modsatte, når hun kunne fortælle så meget rigtigt om jer.
    Så i må endnu en tur til dyrlægen, og det kan vist ikke gå hurtigt nok!
    Nu måtte der gerne komme lidt medvind og gode tider i jeres retning.

• #5   9. aug 2011 Pu ha. Men der er jo folk der har specielle evner. Og noget tyder jo på hun har. Men en meget speciel oplevelse, du fik der.

• #6   9. aug 2011 Hejsa

Nej hun heailet os ikke, har dog fået hendes nr, også kunne vi jo lige ringe sammen når jeg havde været ved dyrlægen...

Syntes det var utrolig hun kunne mærke både det med Boomer også også det med mig selv, KUN derfor jeg tog det alvorligt..

Men puha da...

• #7   9. aug 2011 Ville ønske jeg havde sådan nogle evner!!

Men håber i den grad hun tager fejl med Bendji...!!

• #8   9. aug 2011 ja!
    Ville være spændene om du gav en opdate når du har været hos dr. Dyr?

• #9   9. aug 2011 ikke med hunde, men med mine døtre.

min yngste havde problemer med selvtillid og var på nippet til at få anorexi, vi besøgte en healer, og vi blev skisme lidt chokkeret:

min datter kom ind, humpende med krykker, da hun havde vand i knæet (hvilket jo ikke var årsagen til besøget) - vi, hendes storesøster og jeg, var med hende inde den første gang, så hun lige kunne føle sig tryg.

Hun lægger sig op på briksen, og 'heksen', som healeren kaldte sig selv, snakkede stille og roligt om alt og intet, alt i mens hun havde hånden på Karolines knæ. Så bad hun hende om at rejse sig, det kunne hun ikke, der var en sovende og brændende fornemmelse i hele benet, så hun skulle lægge sig igen. Dette gentog sig et par gange mere, hvor efter hun igen bare spurgte ind til Karoline og hendes problemer.

pludselig vender hun sig om mod min anden datter og siger: Du har problemer med allergi, du skal skifte din dundyne og pude ud, med fiber, så får du det meget bedre, for du kan ikke tåle fjer!! WHAT - ingen havde omtalt hendes problemer.

vi var lidt rystede da vi gik derfra. Karoline gik på sit dårlige ben og med krykkerne under armen, og sara var meget forundret. - hun fik ny dyne og pude, og kunne smide sin inhalator!!

2. besøg var lige så mærkeligt.

Karoline skulle selv ind til hende og jeg sad i venteværelset, da hun kommer ud igen, sammen med healeren, er hun helt hvid i hovedet:

hun havde spurgt ind til om hun kunne kontakte døde, for hun havde lagt mærke til at der stod nogle bøger om emnet på reolen,
    Healeren sagde ja det kunne hun, og hun kunne se en ældre mand, som fulgte Karoline i tykt og tyndt, og han guidede hende. Han havde en lille nyfødt dreng på armen, hun kunne se han havde problemer med lungerne, og spurgte så om det var noget Karoline kunne genkende, og det kunne hun, det var hendes morfar, og den lille nyfødte dreng kunne kun være min storebror som døde 4 dage gammel. Karoline vidste ikke rigtig hvad hun skulle tro, men så kom det der fik hende til at tro på det:

Healeren havde sagt: Din morfar er hos dig, og passer på dig - han savner dig og din familie, også din mormor, selv om hun godt kan være en skrap kælling!!! - og det KAN hun.

stil slut kan jeg fortælle at da Karoline efterfølgende skulle til eksamen, skulle hun ringe til Annemargrethe om morgenen, så blev hun healet gennem tlf. og det gjorde at hun klarede sig igennem eksamen, uden at hun kastede op og fik blackout, så ja - vi har sandelig oplevet noget på den konto smiley

• #10   9. aug 2011 ej hvor skummelt. Kom gerne med update når du har været ved dyrlægen.

• #11   9. aug 2011 puhhha tror også på der er meget mere mellem himmel og jord.... Men håber virkelig ikke hun har ret.... spoky....

• #12   9. aug 2011 Skræmmende, men tjo, hvorfor skulle hun ikke have ret. Godt du får tjekket din anden hund! smiley

• #13   9. aug 2011 Får helt kuldegysninger!! smiley
    Håber hunden er okay, og vil meget gerne ha en opdate..
    Held og lykke med det - kan man sige det?
    God dag til alle smiley

• #14   9. aug 2011 Er der nogle der evt ved hvor man kan få en sådan "spå-kone" til at "kigge" på ens dyr??

Vild oplevelse du har haft, du må da lig holde os opdateret med dyrlægen om der er hold i det hun siger...

• #15   9. aug 2011 Tror helt klart også på mere mellem himmel og jord.

Vil du ikke nok skrive en update efter dyrlæge besøg?

Håber virkelig, at hun har taget fejl:0(

• #16   9. aug 2011 Jeg har altid været overtroisk med mange ting, ikke så meget når det er i Tv, men når det er i virkeligheden. Synes det er for kedeligt hvis der ikke skulle kunne være noget mellem himmel og jord.

• #17   9. aug 2011 Jennifer - det gjorde jeg også haha..

• #18   9. aug 2011 Hvor vildt! Både TS og Karin J. Det er jo nogle fantastiske oplevelser i har haft, på både godt og ondt.

• #19   9. aug 2011 Suzy & Plette : Ih, hvor spændende, gad godt møde en healer til min hund og kat en dag, ikk fordi de fejler noget, men har hørt at nogle sågar kan fortælle hvordan dit dyr "tænker" / har det generelt.. :o)

• #20   9. aug 2011 Jeg gik for mange år tilbage til træning med Nova sammen med en pige hvis Berner og Nova legede rigtig godt sammen. Sidste dag , da vi er ved at sige farvel til alle kommer Nova og Mocca(Berneren) op at slås og det resultere i et hak over øjet på Mocca. Pigen og jeg udveksler numre så vi kan få ordnet det med forsikring. Om aftenen ringer pigen og får oplysningerne. Jeg spørger ind til hvordan det var gået med Mocca (hun skulle syes) og så spørger pigen om hun må fortælle mig noget. Jeg siger selvfølgelig ja det må hun da, og hun siger hun arbejder som medie osv. og at Mocca har fået af vide af Nova at hun skulle sige til sin mor (altså Moccas ejer) at Nova gerne ville fortælle mig noget. Og de havde sloges for at jeg skulle få dette at vide.
    Hun havde så tunet ind på Nova for at høre hvad hun ville sige, og Nova havde en fornemmelse af at hun havde noget bøvl i sit underliv og ville gerne til dyrlægen. Jeg tænkte at pigebarnet var tosset men tog alligevel afsted.
    Det viste sig at Novas livmoder var 10 x normal størrelse og der var metastaser i både æggestokke og livmoder. Hun blev sterriliseret. Da de fjernede livmoderen sprang den. var det sket INDE i Nova var hun død øjeblikkeligt.
    Desuden mente pigen at der var nogen børn der generede os i vores hjem. vi havde haft flere forskellige uforklarlige oplevelser. F.eks fjernsyn der gik ud, skygger i badeværelset, krystaller der blev sorte osv.
    Dette fjernede hun og vi oplevede det aldrig igen.
    Vi mistede desværre kontakten og der gik 6 år. En dag bliver jeg så kontaktet på FB af selvsamme pige der spørger om jeg er Sarah novas "mor". Det er jeg jo unægteligt og glad for at høre fra hende. Hun spørger om hun må få mit nummer og ringer til mig 2 min senere. Siden vi snakkede sammen sidst varjeg flyttet ca. 200 km væk og boede et sted hun aldrig havde hørt om.
    Anyway hun når blot at sige hej før hun spørger: mangler du en hvid kat med grå øre og stribet hale??
    Det gjorde jeg. Feline havde været væk i 12 dage og jeg havde ledt overalt. Ja for Feline havde hørt fra Nova at man skulle kontakte hende hvis man havde det skidt og nu havde hun altså kontaktet hende.
    Og Feline ville gerne hjem.
    hun fortæller mig at jeg kan hente Feline ved et sted hvor der er mennesker i løbet af dagen, men ikke mange om aftenen, der er store køretøjer der kører ofte og man kan høre havet der bruser. Derudover løber der noget vand under vejen.

150 m. fra mit hus lå en cafe og iskiosk der kun havde åbnent i dagtimerne, der er en stor busholdeplads til turistbusser til stranden(havet) på den anden side af vejen. og lige ved p-pladsen løber en å under vejen ud i havet.

Jeg går derned (kl er 23 om aftenen) kalder på Feline 2 gange og så står hun og gnider sig op af mit ben.

Jo jeg kan ikke forklare hvad Mia (pigen) kan , men ingen tvivl om at hun KAN noget!

• #21   9. aug 2011 (link fjernet) et billede af Feline lige efter hun var blevet fundet.

• #23   9. aug 2011 Vil så i øvrigt lige sige til trådstarter: Rigtig rigtig mange tanker herfra og god bedring til jer alle. Puha det må være hårdt!

• #24   9. aug 2011 Hvor er det vildt Sarah! Ville ønske jeg kendte sådan en person... Tror de ville kunne hjælpe os/samfundet meget hvis vi alle var lidt mere åbne

• #25   9. aug 2011 Lone: ja det er fuldstændigt vanvittigt. Jeg tror 100 % at noget kan "det der". tror også der er rigtig mange fuskere i gamet, men dem der kan det, de er intet mindre end fantastiske!

• #26   9. aug 2011 Tror jeg du har helt ret i. Jeg var for ikke så længe siden til clairvoyant. Kom med en del skepsis, men prøves det skulle det. Og hold da op for en oplevelse!!! Hun sad i ca 40 min med lukkede øjne og fortalte om hvordan jeg var. Og hun ramte bare plet! Hun havde lukket øjnene for ikke at kunne se min reaktion undervejs. Det var simpelthen SÅ vildt!

• #27   9. aug 2011 Gid jeg mødte sådan en som kunne fortælle mig hvad der er galt med Cæsar!

Krydser fingre for alt går vel ved dyrlægen!

• #28   9. aug 2011 Hejsa

Jo jo skal nok give en opdatering på hva dyrlægen siger, selvfølgelig.
    Men kunne desværrer først få en tid d. 17/8, da min egen dyrlæge har ferie nu og det ham jeg vil ind til da det ham som kender os..

Ja Boomer og Bendji er meget knyttet, de vil gå gennem ild og vand for hinanden, de ligger sammen altid osv. så jo det måske bedst for alle hvis de kom herfra samtidig...

Men har nu gjordt noget andet også, jeg går selv ved en alternativ behandler og det ham som har hjulpet mig da dyrlægen havde opgivet Boomer.
    Har fået en tid hos ham d. 23/8, så må vi se hva han siger, kontra det dyrlægen og damen siger, jeg nu lidt spændt..
    Kommer de frem til det samme eller hva ????
    Men nu en meget trist tanke at skulle sige farvel til begge mine drenge på samme tid, men hvis de har valgt det ja så kan vi INTET gøre ved det..

Dejlig med så mange med respons på dette, bliver lidt mere rolig og har lige fortalt min mand det, han er noget rystet og han glæder sig til vi har fået både dyrlægens og Clauss dianose også..

Knus Bitten

• #29   9. aug 2011 Bitten H: hold da op for en oplevelse, man ved jo næsten ikke om man skal synes det er fantastiskt eller sådan lidt halv spooky..
    Gad virkelig godt møde sådan en person, som kunne fortælle mig hvad min hund føler, og om han måske går rundt med en skjult sygdom, tænk seriøst lige på alle de bekymringer man kunne undgå hvis man kendte sådan en person.. Det er jo også klart fantastisk hvis sådan en person kan være med at til at opdage alvorlige sygdomme, meget tidligere i forløbet, og dermed gøre at man kan nå til dyrlægen og evt. få hunden i behandling smiley

Jeg tror på at der er mere mellem himmel og jord, og jeg har stor respekt for de mennesker der har disse evner, uden at de har behovet for at blive kendte eller tjene penge på dem, tænk hvor meget godt man kunne gøre for andre folk hvis man havde sådanne kræfter..

Håber da virkelig på en update efter dit dyrlægebesøg med Bendji smiley

• #30   9. aug 2011 Hold da ferie, er helt rystet over de ting I fortæller smiley

• #31   17. aug 2011 Hejsa alle

så det i dag vi skal til doktor dyr, puha jeg nervøs for udfaldet...

KH Bitten

• #32   17. aug 2011 Bitten, alle fingre og poter er krydsede for jer her hos os!

• #33   17. aug 2011 krydser fingre for jer.

• #34   17. aug 2011 ALT krydset herfra!

• #35   17. aug 2011 Krydser fingre

• #36   17. aug 2011 Vi krydser også fingre og poter herfra
    Knus

• #37   17. aug 2011 Hejsa til jer som stadig følger med...

Så har vi alle 3 været en tur ved doktor dyr..
    PUHA
    Først fik jeg undersøgt Boomer (den gamle), fik taget blodprøver osv..
    Det så faktisk ud til han var i bedring, UTROLIGT JUBIIII, han kan klare lidt endnu...

Men så var det Bendjis tur, dyrlægen kunne intet finde unormalt ved ham, alt så fint ud..
    Jeg spurgte en del ind til han lunger, men de lød fint. hmm så fik hun ikke ret alligevel, men rasten havde hun jo ret i ??? hmm underligt..
    Vi snakkede en del og var ikke lige fukuseret på hundene, så pludselig gik Bendji amok på Boomer.. Jeg Fik Bendji hevet væk fra Boomer og ruskede ham, så knurrede han da bare af mig ????

Vi havde lige snakket om det nok er fordi Bendji har taget føringen over Boomer, at han prøver mig nu, men nu så dyrlægen selv Bendjis "anfald"
    Han anbefalede jeg fik en lang snak med en adfærs teopøvt(staves)
    Han ringede til en og hun ville ringe til mig senere..
    Men nu snakkede dyrlægen så også om måske han har fået en lille blodprop i hvernen ??? helt sikkert en mulighed, ville han sige, da han som sagt kender og har fulgt os, siden vi fik Bendji..

Inden vi gik, sage dyrlægen at vi nok skulle tænke os godt om.. også fordi han nu selv havde set hvordan Bendji pludselig ændrede sig...

Nåå men kørte så hjem igen og ventede på adførspersonen skulle ringe..

Hun ringede så til mig og vi fik en meget lang og rolig snak om hvordan vores forhold var og hvordan vi holdte hund osv. Også selvfølgelig om vores små ekpiksoder, i løbet af den sidste uge..

Hun havde så også fået dyrlægens vudering og ud fra hva jeg fortalte osv. Så ville hun anbefale han fik fred...

Ej det svært, jeg føgler virkelig jeg har fejlet som hundeejer, det skal dog siges det den første hund vi har som har fået denne adfær.. Men alligevel.. ØV ØV
    Kunne vi havde gjordt et eller andet ??? øj der mange spørgsmål nu...

Hva skal vi nu ??? ej det sku møg svært, hende afdærspersonen, fortale en masse og hun ville ringe igen i morgen, da jeg bare slet ikke kunne rumme mere..

Tør man få en lille ny hund ???
    Hva kan man gører bedre, ????

Ja undskyld er bare et stort rod lige nu, skal nok i seng og lige sove på det..

KH Bitten

• #38   17. aug 2011 Ej hvor er det bare forfærdeligt! Øv øv Bitten, jeg føler virkelig med dig og begge dine hunde smiley
    Som en trøst tror jeg bestemt at det på INGEN måde er din skyld, det kan jo forekomme hos alle hunde..
    Uha du står overfor et svært valg, hm men du må føle dybt nede! Følg din mavefornemmelse, det er altid det rigtige valg..

Pøj pøj

Knus fra både hundene og mig

• #39   18. aug 2011 En ting er i hvert fald sikker, Bitten - det er ikke din skyld. Du gør jo netop, alt hvad du kan for dine hunde. Og jeg har på fornemmelsen, at du gør det temmelig godt! smiley

Men det var jo nok meget godt, at dyrlægen fik set hvad der sker under anfaldene. Og når i så yderligere vælger at tage en adfærdsterapeut ind over, jamen så får i Bendjis problemer/sygdom vurderet af så forskellige eksperter, at du har et godt grundlag for at tage en beslutning. Men nemt bliver den ikke, puh ha - jeg har den største medfølelse med dig.

• #40   18. aug 2011 Er lige lidt forvirret, sorry, men hvem af hundene anbefalede hun fik fred ? Altså den gamle Boomer eller den unge Bendji ? smiley

• #41   18. aug 2011 Nu som..

Den unge..
    Det var jo ham de snakkede om.

• #42   18. aug 2011 Okay, men læste det som om det var den gamle der havde en hjerneblødning, så blev lidt forvirret smiley

• #43   18. aug 2011 Hejsa igen

uha ja tankerne er mange.......
    og nej det jo ikke vores skyld, Bendjii måske har haft en hjerneblødning eller at han pludselig ændre sig så makant, men ja vi sku lidt rundt på gulvet..

Vores dejlige dyrlæge ringede lige i morges og spurte hvordan det gik, vi fik en god snak, det var nu dejligt..
    Har også fået snakket med adfærst. igen, det hjalp også lidt på det..

Men nu spørgsmålet bare HVORDAN KOMMER VI BEDST VIDRE???

For vil jo gerne beholde den gamle Boomer nu han har fået det lidt bedre og ikke lider, har ikke ondt eller noget, vi skal havde lavet lidt om på hans mad, så han får mad 3 - 4 gang om dagen istedet for en gang, men det da det..
    Men kan han værer alene ??? et stykke tid, det tager jo lige lidt tid inden vi finder den nye hvalp. Har snakket med et par opdrattere, og skal ud og snakke med dem smill, men de skal jo lige havde hvalpene først også går der jo 8-10 uger inden de må komme hjemmefra..
    HMM tja spørgsmålene er mange..

Tak for jeres ord, det hjælper lidt nu vi er så rundt på gulvet..

KH Bitten

Kommentér på:
EJ har lige oplevet noget virkelig underligt...

Annonce