2.392 visninger
|
Oprettet:
Husstøv mide og lager mide allergi {{forumTopicSubject}}
er der nogle som har fået lavet sådan en indsprøjtnings kur på deres hund?
kosmo har i dag fået konstateret allergi overfor husstøv mider og lagermider, er der nogle der kan fortælle mig lidt om hvad jeg skal holde ham helt fra.?
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
aug 2004
Følger: 45 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 977
(link fjernet) På den måde undgår du helt kornprodukter..
Husstøvmideallergien er straks værre, når hundene jo bor indendørs med os.. Men sørg for hyppig rengøring, og undersøg eventuelt muligheden for en allergivenlig seng til Kosmo..
Så håber jeg at behandlingen virker.. Det virker ret effektivt på nogen, men desværre ikke på alle ...
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.355
Vi barfer det er det eneste hun kan tåle ! Gør vi ikk det eller får hun bare en godbid ja så eksplodere stakkels emmas øre:( hun får sort snask som lugter a råddenskab og store sår derinde:/ sidst sprang hendes trommehinder:(
Der er kun den slags foder på markedet pt og ja jeg give sprøjte kuren en chance! Dyr er den ja men en hund herude ved min dyrlæge kom helt a med sin allegi
dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
Jeg har nu gentagne gange (mange) hørt om "allergi - hunde" og jo jo.... selvfølgeligt findes de, men de sidste 3 bekendte som har fået diagnostiseret deres hunde med allergi, har fået en anden diagnose ved ny dyrlæge. Den ene havde øresvamp, en havde hudbetændelse og den sidste havde plesmider.
ALLE var ved en dyrlæge blevet diagnostiseret med Allergi (2 af dem oven i købet ved samme dyrlæge) alle 3 tog til ny dyrlæge og blev behandlet, og har ikke siden mærket noget til det.
Bare en lille en som tankevækker
jul 2007
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.459
Jeg har lige bestilt fish4dogs og vi giver det en chance. Ellers ryger hun på natures menu (BARF)
Hun er rød i pelsen om øjnene, munden, maven, bagi. Poter og ører som også er helt ødelagt.
Vi har fået taget blodprøve som viste ovenstående.
ØV siger jeg bare
jul 2007
Husstøv mide og lager mide allergi