{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husstøv mide og lager mide allergi
  • #1   4. aug 2011 Du skal holde ham fra tørfoder med korn, fra mel og melprodukter...

• #3   4. aug 2011 Ville foreslå dig at fodre med BARF- læs eventuelt mere her
    (link fjernet) På den måde undgår du helt kornprodukter..

Husstøvmideallergien er straks værre, når hundene jo bor indendørs med os.. Men sørg for hyppig rengøring, og undersøg eventuelt muligheden for en allergivenlig seng til Kosmo..

Så håber jeg at behandlingen virker.. Det virker ret effektivt på nogen, men desværre ikke på alle ...

• #4   4. aug 2011 Hej mille min Emma har lagermide allergi.
    Vi barfer det er det eneste hun kan tåle ! Gør vi ikk det eller får hun bare en godbid ja så eksplodere stakkels emmas øre:( hun får sort snask som lugter a råddenskab og store sår derinde:/ sidst sprang hendes trommehinder:(

Der er kun den slags foder på markedet pt og ja jeg give sprøjte kuren en chance! Dyr er den ja men en hund herude ved min dyrlæge kom helt a med sin allegi

• J H
    J H Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 87
    #5   4. aug 2011 Jeg har skrevet det før, men kan nu igen skrive en historie om Allergi.

Jeg har nu gentagne gange (mange) hørt om "allergi - hunde" og jo jo.... selvfølgeligt findes de, men de sidste 3 bekendte som har fået diagnostiseret deres hunde med allergi, har fået en anden diagnose ved ny dyrlæge. Den ene havde øresvamp, en havde hudbetændelse og den sidste havde plesmider.

ALLE var ved en dyrlæge blevet diagnostiseret med Allergi (2 af dem oven i købet ved samme dyrlæge) alle 3 tog til ny dyrlæge og blev behandlet, og har ikke siden mærket noget til det.

Bare en lille en som tankevækker

• #6   4. aug 2011 Jm. Ja det sker da sikkert men man er bestemt ikk i tvivl når ens hund har allergi:( der viser sig et mønster. Jeg kan tælle få timer når Emma har spist fx brød i parken til ørene viser sine første allegi tegn såååh

• #7   5. aug 2011 Mine forældres hund har lige fået diagnosticeret det samme. Husstøv og lagermider.
    Jeg har lige bestilt fish4dogs og vi giver det en chance. Ellers ryger hun på natures menu (BARF)
    Hun er rød i pelsen om øjnene, munden, maven, bagi. Poter og ører som også er helt ødelagt.
    Vi har fået taget blodprøve som viste ovenstående.

ØV siger jeg bare smiley

• #8   5. aug 2011 Vi har piller i stakkevis til a ligge når Emma s bryder ud smiley

Kommentér på:
Husstøv mide og lager mide allergi

Annonce