899 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

galde!! galde!!

huh ha en dah g jeg har haft.

felix jeg ellers troede var stoppet med at tisse inde lavede lige en pæn tår i sin seng da svigermor kom for at køre os til dyrlægen (skulle have fjernet sting)

jeg står meget undrene og vasker så gulvet, for den kære hund var gået fra køkkenet hvor vi står og laver the og helt ind i stuen for så at tisse på sin seng, og han har ikke tisset indenfor i en uge nu.

så kommer vi til dyrlægen, og ja uhhha han burde ikke arbejde med dyr, jeg kommer der ikke igen, han har ingen tådmodighed, og skælder ejer ud hvis ikke man kan holde hunden helt stille liggende på ryggen på gulvet så han kan fjerne sine klumpoede suturer - og felix ville gladeligt have ladet ham gøre det uden at være fikseret, men han er så bange for hunde - efter torturene spurgte jeg om han ville hilse på felix lige så han ikke kom herfra med dårlig erindringer . og så siger han sq NEJ, han ville ikke lige klappe min hund der har pebet mens han pille sting ud, men ikke så meget som knurret eller snappet har han gjort. det satte virkeligt mit pis i kog, og ikke nok med det han henter også min svigermor ude fra venteværelset for at få hende til også at holde ham, og ender med også at hente veterinørsygeplejerske, hvor jeg med en stille og venlig dyrlæge ville kunne have klaret det liggende på siden med godbidder - jeg har selv kigget mørket mv på s¨ret hver dag uden har har sagt noget - er selv snart førdig som dyrlæge og er virkelig fortørnet over hans metoder

men men det gjorde mig måske lidt stresset, for den kære hund tisser så på gulvtæppetuner sin seng der er stillet op ad bordet da vi kommer hjem, og igen senere her i aften - formentlig fordi vi lige har trænet, jeg er ved at finde strømper for at komme ud og lufte ham, men jeg var åbenbart for langsom og han i for højt gear - så jeg måtte lave sæbevand igen. og efter gåturen ud og stå i bruseren med meget væskesugende hundeskumseng så den kan blive ren og ikke lugter af tis mere.

huh ha en dag - så har man lidt svære ved at håndtere gøen fra ham når resten af opgangen larmer.....

nå det var lige lidt galde fra en hård dag, håber i morgen er lidt lettere, og lader til vi må gå lidt baglæns i renligheds træningen igen og lufte lidt hyppigere - igen

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  galde!!
  • #1   2. aug 2011 nej, altså, sådan er livet jo også dyrlæger er mennesker....men ham her står da til et straffespark.....så tænker man kærlige tanker om sin egen dr. dyr der altid krammer hundende klør dem bag øret og de elsker ham/ hende for der er flere alle elsker de dyr også mine de er jo også elskelige, de små pomsere....men, uanset race skal de da kunne håntere dem....Ane ps rodalon på hundesengen bagefter så lugter den ikke mere af tis.....

• #2   2. aug 2011 hvor køber man rodalon? smiley

ja alle dyrlæger jeg har været i praktik ved og kender sætter sig også altid ned og snakker med hunden inden de undersøger, men ham her rører ham ikke før han enten stikker eller fjerner sting.

bliver faktisk helt i tvivlv om om han tissede i hundesengen fordi han for 14 dage siden havde tisset i den, jeg troede det kun kom på betrækket som jeg hurtigt tog af og vaskede, men måske noget trængte ind, siden han jo netop gik direkte på den og tissede en sø

• #3   3. aug 2011 Kan godt forstå du er smadret nu!!
    Og sikke da en dårlig dyrlæge.. skynd dig at skifte smiley

Hvis han tit tisser i sin kurv, kan du købe noget der hedder gå væk hund, som fjerner tis-lugten, og modarbejder lysten til at tisse der :o)

• #5   3. aug 2011 tak ashley og palle smiley

palle, du er vel ikke tilfældigvis manden bag undulatsiderne? smiley

ja vi skifter også nu, ville faktisk ikke så gerne tilbage til ham og få fjernet sting, men det var inkluderet i prisen jo, og ville koste over 500 at få det gjort et andet sted. men nu er vi færdige ved ham.

• #6   3. aug 2011 Ja en ny dyrlæge til dig!

Alle fortjener en hund der elsker at komme til den rare dr. dyr smiley

Hvor bor du henne af i landet?

• #7   3. aug 2011 Har han i forbindelse med indgrebet haft kateter?

Ifald ja, så kan han have fået lidt blærebetændelse, der gør at han tisser indenfor.

• #8   3. aug 2011 Vil også gerne vide hvor du mere præcist bor henne, da jeg kan anbefale i hvert fald én god dyrlæge :o)

• #10   5. aug 2011 ok palle smiley

ashley og fredsfyldt, vi bor i kbh sv, jeg regner med for fremtiden at bruge institut for mindre husdyr (dyrlægeskolen kvl hvor jeg selv studerer:)) jeg ved hvordan det foregår der, og eneste grund til jeg ikke bruger dem til kattene er at det tager nogen tid for en konsultation da det er os studerende der starter inden dyrlægen, og kattene stresser over dette, men felix vil det formentlig ikke genere - det er jo bare flere mennesker til at snakke med ham smiley

kaospilot, nej det er jo et hurtigt indgreb, og vi hentede ham 2 timer efter afleveringen, samt alle dage med krave har der ikke været noget, det var kun dagen for fjernelse af sting, jeg tror det enten var stres han mærkede fra mig, eller fordi han en gang tidligere har haft tisset i sengen, hvor jeg kun har vasket betrækket....

• #11   5. aug 2011 louise P

Arh, ja okay smiley

Kommentér på:
galde!!

Annonce