{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor fanden
  • #1   2. aug 2011 Fordi folk er snot dumme og deres hunde jo aldrig gør noget.. Det er så træls..

• #2   2. aug 2011 Lige præcis, hvorfor fanden står de så og råber og skriger efter deres hunde imens de løber efter dem hvis de ikke gør noget.. :S

• #3   2. aug 2011 * Staffy * kan skam godt følge dig.
    ikke for at pisse på folk med hunde som dig, syntes selv godt om dem smiley men her i aften var det 2 store amstaff ligende hunde. uden halse bånd, og mundkurv, man tænker alligevel hvad sker der nu..

• #5   2. aug 2011 tja, prøv at læse tråden fra tidligere i dag " øv min hund har bidt....", ikke trådholders indstilling, men andres, så derfor, der er alt for mange folk der får hunde uden at have den psykologiske indsigt i hvad det vil sige at være ansvarlig hunde-ejer....

• #6   2. aug 2011 vi går tit ture på stranden, vi har kun to gange mødt løse hunde. Men der kunne jeren kalde dem til sig. smiley

Men min mor, som bor inde midt i byen, har en nabo hvis hund løber rundt på vejen, og ALTID er uden snor. Den knurre og kommer løbende hen mod en med sunket hoved...... ringede til politi og boligforenig for at melde det, de sagde man intet kunne stille op . Ikke et politi vi har her i frederikshavn !
    Vi har en vagabond der har en amstaff, ingen snor, ingen mundkurv , den overfaldte min venindes hund, hun ringede til politiet og fortalte hvad der var sket...... og fik afvide hun var dum ?! hendes amtaff havde mundkurv på , men havde vagabondens ikke.... politiet var ligeglade smiley suk.. politiet er intet til her oppe,

• #7   2. aug 2011 Det er blevet sagt så mange gange nu. Men der vil altid være nogen som er ligeglade...

• #8   3. aug 2011 Hader det også og Chico HADER også løse hunde som bare fare op i ansigtet på ham!!!!

• #9   3. aug 2011 Ville aldrig slippe min hund fri, hvis jeg ikke kunne kalde ham tilbage til mig selv.
    Jeg hader også, når folk lader deres hunde gå, uden at de kan kalde dem til sig >_< Specielt fordi, jeg ved, at Vaks er ved at blive gammel, og ikke rigtig gider hvalpe pjat, så der skal jo nok være en eller anden der skal anklage ham aggressiv, hvis han siger fra ._.

• #10   3. aug 2011 Dybt frustrerende, også når jeg siger at min Aifi er usikker overfor store, mørke hunde, hvorefter de så bare siger "de gør ikke noget"... Nej, men det ved Aifi ikke, og hun bliver nervøs...
    Jeg hader også folk der giver mine hunde godbidder, uden at spørge først!

• #11   3. aug 2011 Ja ville sku heller aldrig lade zeus rende rundt uden snor .. kan slet ikk kalde ham tilbage, for han lytter bar overhoved ikke. os selvom folk kommer med en løs hund og spørg om de ikk begge kan lege uden snor. det sir jeg nej til for lig pludselig løber han hen til nogle andre. os selv om de sir jamen jeg kan sagtens pifte min hen til mig så kommer din hund nok os med. øh det skal du nok ikk regne med..

• #12   3. aug 2011 Min mors hund gjorde det også engang smiley

Hun er en labrador og stortset den sødeste og mest behagelig hund man kan finde,nog hun lystrer perfekt og er barebså god af sig.

Så en dag var min søster og jeg ude og gå og hun ville gernne slippe hende løs på en kæmpe græsplæne, men jeg syntes ikke det var en god ide da jeg ikke var 100 på jeg kunne kalde hende til mig, men fordi jeg vidste det var lang tid siden hun havde været ude og kunne blive "dampet af" - min mor er ikke så god til at gå lange ture med hende, så gav jeg mig og sagde ja.

Det gik fint det første kvarter men så kom der en mand og hans kæreste og deres barn som var kommet hjem og steg ud af bilen ( langt væk, men lige ved enden af plænen) og pludselig uden grund løb hun over til dem og begyndte at gø af manden, han råbte og skreg som en sindsyg af min hund og det var så fandens pinligt!!! Hun gjorde det kun et par sek men hvor må de have været bange når der pludselig kommer en stor hund løbende i mod dem mens den gør smiley

Hun kunne aldrig gøre en flue fortræd, men det vidste de jo ikke.
    Ved ikke hvad der gik af hende.

Men det var også sidste gang hun blev sluppet løs der, vi fandt et andet sted hvor der aldrig kom mennesker.

Det var simpelthen så flovt at jeg ikke kunne kalde hende til mig smiley

• #13   3. aug 2011 Det er dybt uasvarligt. Jeg har bare hørt replikken "jamen den gør ikke noget!" så mange gange nu efterhånden. Nej og hvad så hvis den ikke gør noget, den skal ikke komme over og vælte mig, og gejle mine hunde helt vildt op. Føj siger jeg bare.

Kommentér på:
Hvorfor fanden

Annonce