935 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor fanden {{forumTopicSubject}}
er det at folk som ikke har kontrol over deres hunde skal lufte dem offentligt uden snor ?
Her i aften er det 3 gang inden for 2 uger, at min hund bliver angrebet dog af 3 forskellige.
der er heldig vis ikke sket noget i nu, men en eller anden dag så gør det jo
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.334
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 499
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 499
ikke for at pisse på folk med hunde som dig, syntes selv godt om dem men her i aften var det 2 store amstaff ligende hunde. uden halse bånd, og mundkurv, man tænker alligevel hvad sker der nu..
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.520
jun 2011
Følger: 131 Følgere: 120 Hunde: 6 Emner: 140 Svar: 2.343
Men min mor, som bor inde midt i byen, har en nabo hvis hund løber rundt på vejen, og ALTID er uden snor. Den knurre og kommer løbende hen mod en med sunket hoved...... ringede til politi og boligforenig for at melde det, de sagde man intet kunne stille op . Ikke et politi vi har her i frederikshavn !
Vi har en vagabond der har en amstaff, ingen snor, ingen mundkurv , den overfaldte min venindes hund, hun ringede til politiet og fortalte hvad der var sket...... og fik afvide hun var dum ?! hendes amtaff havde mundkurv på , men havde vagabondens ikke.... politiet var ligeglade suk.. politiet er intet til her oppe,
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 483
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.636
Jeg hader også, når folk lader deres hunde gå, uden at de kan kalde dem til sig >_< Specielt fordi, jeg ved, at Vaks er ved at blive gammel, og ikke rigtig gider hvalpe pjat, så der skal jo nok være en eller anden der skal anklage ham aggressiv, hvis han siger fra ._.
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Jeg hader også folk der giver mine hunde godbidder, uden at spørge først!
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 664
jul 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 38
Hun er en labrador og stortset den sødeste og mest behagelig hund man kan finde,nog hun lystrer perfekt og er barebså god af sig.
Så en dag var min søster og jeg ude og gå og hun ville gernne slippe hende løs på en kæmpe græsplæne, men jeg syntes ikke det var en god ide da jeg ikke var 100 på jeg kunne kalde hende til mig, men fordi jeg vidste det var lang tid siden hun havde været ude og kunne blive "dampet af" - min mor er ikke så god til at gå lange ture med hende, så gav jeg mig og sagde ja.
Det gik fint det første kvarter men så kom der en mand og hans kæreste og deres barn som var kommet hjem og steg ud af bilen ( langt væk, men lige ved enden af plænen) og pludselig uden grund løb hun over til dem og begyndte at gø af manden, han råbte og skreg som en sindsyg af min hund og det var så fandens pinligt!!! Hun gjorde det kun et par sek men hvor må de have været bange når der pludselig kommer en stor hund løbende i mod dem mens den gør
Hun kunne aldrig gøre en flue fortræd, men det vidste de jo ikke.
Ved ikke hvad der gik af hende.
Men det var også sidste gang hun blev sluppet løs der, vi fandt et andet sted hvor der aldrig kom mennesker.
Det var simpelthen så flovt at jeg ikke kunne kalde hende til mig
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
Hvorfor fanden