4. maj 2005 Følger: 64 Følgere: 62 Hunde: 3 Emner: 222 Svar: 2.599
Imorgen får himlen den smukkeste stjerne :'( {{forumTopicSubject}}
Imorgen kl. 10.15 får Bonzo fred... Og derefter køre vi ham selv til Hjørring, op til Kæledyrskrematoriet, hvor han bliver brændt på mandag. Jeg har selv valgt hvordan hans urne skal se ud...
Han har det sidste år døjet med hans gigt i hans højre forben og nu kan vi ikke længere dække ham ind med smertestillende...
Det er så ubeskriveligt hårdt at jeg skal sige på gensyn til min allerbedste ven...
Bonzo har fulgt mig gennem tykt og tyndt i 7 år nu, han har været ved min side når jeg har været ked, nysset mine tåre væk, givet mig smil på læben igen... Lagt ved min side når jeg har været syg... Og jeg kan blive ved....
Bonzo er en enér og aldrig vil jeg kunne få så dejlig en hund igen... Han har igennem hans 7 år formået og trænge sig ind i manges hjerter og vil blive savnet af mange...
Puhhaa tårene pipler ned af mine kinder nu... ved ikke hvor jeg vil hen med det her indlæg, tror måske bare jeg har brug for at få det ud til andre hundemennesker som ved hvad jeg går igennem....
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Stort trøstekram herfra.
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 658
Vær ikke ked af at det er slut, men glad over at det har været.
Har du overvejet dette?:
http://www.mindeperlen.dk/
sep 2006
Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.027
Smukke han vil aldrig blive glemt. Bonzo betyder rigtig meget for mig og hans dejlige væsen. Tænk at jeg har kendt ham i snart 5 år og det føles som igår.
Puuh får også helt tåre i øjnene, men søde Bonzo - du vil være fri for smerter og jeg er sikker på at der vil være en masse lækre damer deroppe ;-))) Og pinde i læssevis Er også sikker på at bernado venter på dig og står klar til at tage i mod dig.
Du er en ener og den smukkeste af slagsen - du vil blive gemt i hjertet og ikke glemt <3<3<3
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 613
trøstekram..
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 253 Hunde: 2 Emner: 425 Svar: 10.636
Føler virkelig med dig, kan heller ikke forestille mig den dag, Vaks forlader denne verden. Det bliver ubeskriveligt hårdt, specielt når det er min første hund ):
maj 2005
Følger: 64 Følgere: 62 Hunde: 3 Emner: 222 Svar: 2.599
Ja je har overvejet det mange gange, men jeg er ikke typen der går med smykker... Jeg har istedetfor valgt at få hans hoved tatoveret i min højre side, for så har jeg ham altid ved min side, hvis du forstår...
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 658
maj 2005
Men synes de perler er smukke, men for mig vil det være spild af penge, for kommer ikke til at gå med den....
maj 2005
okt 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 342
Og hatten af for at du sætter en stopper for hans smerter; det er jo (desværre) det vi som mennesker kan og skal når vores kære dyr lider.
Det er mig der er Anja F's kusine, og som hun skriver, så har jeg fået min Hjalte tatoveret på mit ene håndled (kan ses på hans profil).
Han er dog ikke død, men jeg har rejst nogle gange af længere varighed og jeg har savnet ham grusomt hver gang, så sidste gang fik jeg hans portræt foreviget, så havde jeg lidt af ham med på rejsen.
Jeg vil sende dig mange tanker i morgen, men ved at der står nogle stykker klar til at tage varmt imod ham.
Og til sidst skal du lige have denne med på vejen.
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Sørgelig som bare f*nden men jeg plejer nu alligevel at finde trøst i den når jeg har mistet et dyr.
De varmeste hilsner herfra.
maj 2005
Sikke en sød video, men hold op jeg stor tuder igen nu... Hold op det her er hårdt....
Det bliver så hård en dag imorgen... Men samtidig glæder jeg mig også til at få ham hjem i en flot urne, så jeg altid kan hive den frem og tage en sludder med ham...
okt 2008
Jeg flytter til Afrika om nogle år og jeg vil have ham med, så det bliver sådan.
Jeg ved mange synes det er lidt "makabert", men for mig er det den mest naturlige ting i verden.
Så jeg kan sandelig godt forstå dig.
maj 2005
Jeg har bestilt et maleri af Bonzo og mig sammen ude i naturen, det skal i ramme og stå sammen med hans urne, på en hylde... Og så er jeg ret så ligeglad med hvad folk synes om det -Det er deres problem, ikke mit
Så jeg kan sagtens forstå du vil have ham med til Afrika
okt 2008
Det er meget velovervejet af dig og jeg synes det er smukt.
Vi har alle vores måder at værne om minderne og du og jeg er vist ret lig på det punkt.
maj 2005
Jeg skal nok tage et billede af maleri og urne, når det hele er kommet på plads...
okt 2008
Jeg tænker på dig i morgen! Nyd du din tid med ham i aften.
maj 2005
Imorgen får himlen den smukkeste stjerne :'(