{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Imorgen får himlen den smukkeste stjerne :'( {{forumTopicSubject}}

Imorgen kl. 10.15 får Bonzo fred... smiley Og derefter køre vi ham selv til Hjørring, op til Kæledyrskrematoriet, hvor han bliver brændt på mandag. Jeg har selv valgt hvordan hans urne skal se ud...

Han har det sidste år døjet med hans gigt i hans højre forben og nu kan vi ikke længere dække ham ind med smertestillende... smiley
Det er så ubeskriveligt hårdt at jeg skal sige på gensyn til min allerbedste ven...

Bonzo har fulgt mig gennem tykt og tyndt i 7 år nu, han har været ved min side når jeg har været ked, nysset mine tåre væk, givet mig smil på læben igen... Lagt ved min side når jeg har været syg... Og jeg kan blive ved....

Bonzo er en enér og aldrig vil jeg kunne få så dejlig en hund igen... Han har igennem hans 7 år formået og trænge sig ind i manges hjerter og vil blive savnet af mange...

Puhhaa tårene pipler ned af mine kinder nu... ved ikke hvor jeg vil hen med det her indlæg, tror måske bare jeg har brug for at få det ud til andre hundemennesker som ved hvad jeg går igennem....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Imorgen får himlen den smukkeste stjerne :'(
  • #3   28. jul 2011 Hvor er det trist smiley Vi frygter jo alle den dag det bliver vores tur til at sige farvel til vores ældre hunde.
    Stort trøstekram herfra.

• #4   28. jul 2011 En smuk hund....og den rigtige beslutning. Han har haft det dejligt hos dig og nu har du alle minderne.

Vær ikke ked af at det er slut, men glad over at det har været.

Har du overvejet dette?:
    http://www.mindeperlen.dk/

• #5   28. jul 2011 Søde smukke dejlige Bonzo smiley <3 smiley

Smukke han vil aldrig blive glemt. Bonzo betyder rigtig meget for mig og hans dejlige væsen. Tænk at jeg har kendt ham i snart 5 år og det føles som igår.

Puuh får også helt tåre i øjnene, men søde Bonzo - du vil være fri for smerter og jeg er sikker på at der vil være en masse lækre damer deroppe ;-))) Og pinde i læssevis smiley Er også sikker på at bernado venter på dig og står klar til at tage i mod dig.

Du er en ener og den smukkeste af slagsen - du vil blive gemt i hjertet og ikke glemt <3<3<3

• #6   28. jul 2011 Åhh føler med dig,det er så ubeskriveligt svært når man ved man skal til at sige farvel til sin elskede basse,det er så svært at nyde den sidste dag med dem for man har bare lyst til at tude hele tiden,da jeg sagde farvel til mit første hjertebarn havde jeg en weekend før jeg måtte den lange vej og min dyrlæge sagde at jeg skulle prøve at være glad omkring ham og så lige gå ind i et anden rum for at tude for han skulle ikke se mig så ked af det hele dagen...men det er sku så svært for man vil jo bare være sammen den dem 24/7 for man ved det er det sidste tid man har sammen... :-(((

trøstekram..

• #7   28. jul 2011 Puha, fik helt våde øjne af at læse det der ):
    Føler virkelig med dig, kan heller ikke forestille mig den dag, Vaks forlader denne verden. Det bliver ubeskriveligt hårdt, specielt når det er min første hund ):

• #8   28. jul 2011 Anja F
    Ja je har overvejet det mange gange, men jeg er ikke typen der går med smykker... Jeg har istedetfor valgt at få hans hoved tatoveret i min højre side, for så har jeg ham altid ved min side, hvis du forstår...

• #9   28. jul 2011 Forstår.....min kusine har gjort det samme på underarmen...med hendes soulmate, Hjalte *S*

• #10   28. jul 2011 Synes en tatovering siger mere end en perle smiley
    Men synes de perler er smukke, men for mig vil det være spild af penge, for kommer ikke til at gå med den....

• #11   28. jul 2011 Forsøger ikke at tude når når han er i nærheden af mig, men puha hvor er det svært...

• #12   28. jul 2011 Åh han er en fin hund - sender mange varme tanker til dig.
    Og hatten af for at du sætter en stopper for hans smerter; det er jo (desværre) det vi som mennesker kan og skal når vores kære dyr lider.

Det er mig der er Anja F's kusine, og som hun skriver, så har jeg fået min Hjalte tatoveret på mit ene håndled (kan ses på hans profil).
    Han er dog ikke død, men jeg har rejst nogle gange af længere varighed og jeg har savnet ham grusomt hver gang, så sidste gang fik jeg hans portræt foreviget, så havde jeg lidt af ham med på rejsen.

Jeg vil sende dig mange tanker i morgen, men ved at der står nogle stykker klar til at tage varmt imod ham.

Og til sidst skal du lige have denne med på vejen.
    http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

Sørgelig som bare f*nden men jeg plejer nu alligevel at finde trøst i den når jeg har mistet et dyr.

De varmeste hilsner herfra.

• #13   28. jul 2011 © LAN .

Sikke en sød video, men hold op jeg stor tuder igen nu... Hold op det her er hårdt.... smiley
    Det bliver så hård en dag imorgen... Men samtidig glæder jeg mig også til at få ham hjem i en flot urne, så jeg altid kan hive den frem og tage en sludder med ham...

• #14   28. jul 2011 Jeg skal selv have Hjalte kremeret og i en urne.
    Jeg flytter til Afrika om nogle år og jeg vil have ham med, så det bliver sådan.

Jeg ved mange synes det er lidt "makabert", men for mig er det den mest naturlige ting i verden.

Så jeg kan sandelig godt forstå dig.

• #15   28. jul 2011 Jeg er ligeglad med hvad andre tænker, jeg har også selv bestemt hvordan Bonzo´s urne skal se ud... Det er ting der betyder noget for mig og sådan så jeg kan få lidt ro i maven igen...

Jeg har bestilt et maleri af Bonzo og mig sammen ude i naturen, det skal i ramme og stå sammen med hans urne, på en hylde... Og så er jeg ret så ligeglad med hvad folk synes om det smiley -Det er deres problem, ikke mit smiley

Så jeg kan sagtens forstå du vil have ham med til Afrika smiley

• #16   28. jul 2011 Smuk tanke med maleriet til urnen også.
    Det er meget velovervejet af dig og jeg synes det er smukt.

Vi har alle vores måder at værne om minderne og du og jeg er vist ret lig på det punkt. smiley

• #17   28. jul 2011 Jeg følger bare mit hjerte og gør de ting, der kan gøre mig glad og hjælpe mig videre... smiley

Jeg skal nok tage et billede af maleri og urne, når det hele er kommet på plads... smiley

• #18   28. jul 2011 Det vil jeg glæde mig til at se; hans sidste hvilested (foruden dit hjerte).

Jeg tænker på dig i morgen! Nyd du din tid med ham i aften.

• #19   28. jul 2011 Tak jeg skal prøve... Hyler hver gang han kigger på mig og han logre med halen :´(

Kommentér på:
Imorgen får himlen den smukkeste stjerne :'(

Annonce