{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

stor pris forskel fra avler til avler ? {{forumTopicSubject}}

nu kommer jeg lige igen og opretter et indlæg med en masse spørgsmål, bær over med mig hvis i synes det er alt for dumt, men jeg vil gerne blive klogere smiley

Jeg tog for noget tid siden med min veninde med ud for at kigge efter hendes nye hund, jeg gjorde det egentligt mest for at lærer lidt mere og lærer hvad de er man skal kigge efter og måske hører nogle profesionelle avler om hvad man skal kigge efter og om de evt havde nogle foreslag til hvilken slags eller type hund der ville passe til en som mig.
Vi skulle se på 3 forskellige hvalpe af racen labrador, hos to avlere og en af stueopdræt eller hvordan man lige skal beksrive. alle hvalpe havde fået samme ormekurs behandling og samme antal vaccinationer, det var skam ornede forhold hos alle tre og avlerne havde bestemt nogle gode ting at sige (ja faktisk så var jeg meget overrasket over hvor hjælpsomme de var og en masse gode ting de havde at sige, stor ros herfra).
Vi fik lov at se forældre og deres status på sygdom og skavanker (nu kan jeg ikke lige huske alt hvad det var, men det i orden fra dyrlægen af).
Men en ting undrede mig lidt, hos den ene avler kostede en hvalp 7000 kr, hos den anden kostede den 5000 kr og hos hjemmeavleren kostede den blot 2500 kr.
Jeg er lidt i tvivl hvad det er der giver den store prisforskel og turde faktisk ikke at spørge da vi var derude. min tanker er lidt at man jo selvfølgleig betaler mere ved en seriøs avler der lever af det i en eller anden forstand, men hvorfor er der så stor forskel på avlernes pris så ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stor pris forskel fra avler til avler ?
Kommentér på:
stor pris forskel fra avler til avler ?

Annonce