Oplevelse med Best Friend {{forumTopicSubject}}
Jeg er blevet opfordret til at skrive på diverse fora.
Igår fik vores hund et tyggeben fra best friend, købt i lidl.
På et tidspunkt falder et knivblad på ca 5 cm ud af benet.
Knivblade som sidder i en hobbykniv.
Vi er begge dybt chokeret over fundet, og min kæreste finder deres telefon nummer og ringer så til deres kundeservice i dag.
Og ja, vi forventede noget helt andet end vi fik.
For da min kæreste fortæller hvad der er sket, siger servicedamen kølligt "det er jo beklageligt"
Ærlig talt, så havde vi jo nok forventet et "hold da kæft" eller " erj hvor frygteligt" eller lignende.
Det skal lige siges at vi ikke har et horn i siden på BF, Aslan har været med i deres kalender og vi har vundet en billed konkurrence, så det er ikke fordi vi er sure!
Vi har indtil videre været godt tilfreds med deres godbidsprodukter og legetøj som vi lystigt har købt i bilka.
Men vi er skuffet over at der ikke var en - i vores øjne - ordentlig beklagelig reaktion.
Min kæreste blev så lidt sur, og sagde at han fandme ville have et brev hvor de skrev undskyld i!
Og nu skal vi sende benene retur til dem.
Det er en super træls oplevelse.
Så hvis i har købt disse ben, så være obs på dem.
Vi er heldige at vi har en hund der ikke er madglad eller godbideglad og ej heller en ædedolk, men til dem der har hunde der elsker godbider og ben og det forsvinder hurtigt, så pas på jeres små familie dyr
Og ja forhåbentlig er det en fejl i dere sproduktion som kun sker denne ene gang.
Lidl derimod, deres kundeservice var virkelig kede af vores oplevelse, og rigtig glade for at der ikke var sket vores hund noget. Og de fik da også min kærestes nr, hvis de havde flere spørgsmål, når de gik videre med sagen. Har også postet billeder på BF facebook samt sendt en pæn mail, hvor jeg beskriver hvor chokeret jeg er over at hører hvordan denne sag er blevet håndteret.
Jeg ved ikke hvordan jeg sætter billeder ind her, men nu forsøger jeg.
[IMG](link fjernet)
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.589
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 104 Svar: 883
har aldrig hørm om dårlige oplevelser med BF før
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.619
Vi har været glade for BF, og er også ofte inde på deres FB side, så det overrasker mig at deres reaktion på sådan en hændelse ikke er mere imødekommende.
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.955
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.780
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 618
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 13 Emner: 21 Svar: 417
http://www.facebook.com/bestfrienddk?ref=ts
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.780
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 13 Emner: 21 Svar: 417
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.780
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 38 Hunde: 13 Emner: 21 Svar: 417
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 618
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 618
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.974
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.749
Det undrer mig i har fået sådan en besked fra bestfriends, for der har de i den grad dummet sig.
Denne sag kunne de have "lukket" allerede ved jeres tlf.opkald til dem, ved at vise forståelse og love at hive fat i producenten, samt holde jer orienteret omkring hvad de finder ud af.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 60
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
Sales Director Europe ved Best Friend.
De kan se hvilken fabrik der har pakket posen, og så vil de undersøge proceduren og "banke" dem lidt oven i hovedet.
Han beklagede mange gange både over knivbladet og at vi havde fået sådan en dårlig oplevelse af deres kundeservice. Han siger også at de har fået en wakeup call.
Vi får lige en mail i morgen ang snakken og kompentation.
Vi syntes vi har fået en rigtig positiv behandling af Jesper Drachmann og ser nu frem til den mail vi får i morgen ang videre forløb
Men det var dejligt at blive taget alvorligt
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.749
Synes det er langt vigtigere at sådan noget aldrig sker igen, fremfor kompensation.
Sommetider synes jeg vi har det med at kræve en masse, selvfølgelig skal man da have en ny varer, men derfra og så til et års forbrug, synes jeg sgu er for langt
Oplevelse med Best Friend