{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundeforsikring
  • #1   25. jul 2011 Hejsa

Jeg har lige fået regning fra mit selskab i dag, (Nykredit), jeg skal betale 1587 for ansvar, udvidet og for hundesyge, så synes måske det er lidt dyrt det der, jeg har 2 andre hunde dem har jeg kun ansvar på, og der giver jeg 1200 kr årligt for dem begge, det giver så 600 pr hund.

• #2   25. jul 2011 Hov og det er for KLM og en DS og Nykredit er ligeglad med racen.

• #3   25. jul 2011 Uden at vide det, kunne jeg forestille mig at det er fprdi hunden nu er på OBS-listen at den er blevet dyrere... Omend stigningen virker noget voldsom.

• #4   25. jul 2011 Jeg arbejder i et forsikringsselskab (vores ansvar koster dog ikke SÅ meget), men det er pga. racen.

Uanset - om man vil det eller ej, så laver de hunde, der er på OBS-listen (og sikkert også nogle andre), større skader end mange andre hunderacer, derfor prisen, pga. den øgede risiko.

• #5   25. jul 2011 ja sikkert er bare lidt vildt syntes jeg og vi har aldrig brugt den

• #6   25. jul 2011 Det var da noget af en stigning, listehund eller ej....

Tror nok jeg ville ringer og spørge om ikke de havde sat komma´et forkert smiley

Kommentér på:
hundeforsikring

Annonce