{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Nicoline H
Nicoline H
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

HJÆLP !! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en heldig ejer af en Rotweiller/broholmer.. Han er nået en alder på 8 måneder, og har idag kl. ca 17 spist 15 æg på køkkenbordet.. Er smadder bange for om han for salmonella eller på anden vis bliver syg.. Håber noget ved noget..

Nicoline

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP !!
  • #1   24. jul 2011 Der er ikke ret stor risiko for det. Hunde er mere hårdføre end vi er når det kommer til bakterier.

men hold øje med ham, og hvis han virker sløj, så kontakt dyrlægen.

• #2   24. jul 2011 Jeg skal også lige tilføje at min hund har fået rå æg jævnligt de sidste 4 år uden de mindste problemer, så det er ikke bare noget jeg finder på. smiley

• Nicoline H
    Nicoline H Tilmeldt:
    feb 2010

#3   24. jul 2011 tak for hjælpen.. Men puuuha... 15 æg, med skal og det hele.. og ikke nok med det har han pænt efterladt 15 store ulækre pletter på hans mors gulvtæmme smiley

Men tak ..

• Frank N
    Frank N Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   24. jul 2011 undskyld jeg blander mig - er ny og ved ikke hvordan det virker
    min hund har her til morgen haft blod i opkast og nu ved jeg ikke hvordan jeg får fat på en dyrelæge på en søndag

• #5   24. jul 2011 Køb A38, så er du klar til når den tynde mave melder sig smiley men som de andre sir, så ingen panik over rå æg, maven ka godt tåle de, selv med skald og det hele :-)))

• Nicoline H
    Nicoline H Tilmeldt:
    feb 2010

#6   24. jul 2011 Tak skal i alle sammen have... Han har lidt tynd mave idag, men det er nok mest pga mængden af æg han har spist og de proteiner han har fået.. Jeg ved ikke rigtig om jeg skal lade ham faste til i aften, det gjorde jeg sidst han havde voldsom dieré og opkast.. Dog er der ikke slem dieré den her gang og han kaster heller ikke op ??

• #7   24. jul 2011 Det tror jeg ikke er nødvendigt, men du kender din hund bedst. smiley

Kommentér på:
HJÆLP !!

Annonce