{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.353 visninger | Oprettet:

Var til dyrlægen idag {{forumTopicSubject}}

I fredags oprettede jeg en tråd, om nogen mærkelige dimser Charlie havde i mund og på næse.

Idag har vi så været til dyrlægen , som sagde at det var infiktion (staves) .. Dette smitter desværre mellem andre hunde - så Charlie må ikke lege eller hilse på andre hunde i 14 dage - den bliver svær.

Jeg fik ikke noget medicin med til ham da de sagde at det ville gå væk af sig selv. og hvis ikke så skulle jeg komme ned og så ville de brænde det væk!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var til dyrlægen idag
  • #1   18. jul 2011 Dem havde Simmer også ...... , han fik heller ingen behandling og lige pludselig var de også væk.
    Min dyrlæge sagde det var noget virus hvalpe fik og kunne sammenlignes med at børn også for børnesygdomme.
    Dog fik jeg ikke af vide , at han ikke måtte være sammen med andre hunde.
    Hans knopper sad på tandkødet , læberne både indvendig og udvendigt.
    han var fuldstændig upåvirket af dem.

• #2   18. jul 2011 Du kan se hvor disse sidder i mit album - hvis du self ikke alleredet har gjort det.. smiley

Er glad for du siger de går væk af sig selv , hvor lang tid gik der med simmer ?

• #3   18. jul 2011 Det lyder overhovedet ikke rart, især ikke det med, at de evt. skal brændes væk! Uff. Så længe hunden ikke har ondt nogen steder er det jo godt. smiley

- Håber de hurtigt forsvinder, så hunden kan komme ud og lege med sine venner igen. God bedring herfra. smiley

• #4   18. jul 2011 Nu har jeg kigget i albummet og ja , de er nøjagtig magen til dem Simmer havde.

Min dyrlæge sagde det var ganske harmløst og krævede ikke behandling.
    Jeg tror der gik 1 allerhøjst 2 uger og som sagt Simmer var ligeglad med dem. Det var blot noget jeg opdagede ved en tilfældighed.

Så tag den med ro , det er ikke farligt , blot en børnesygdom blandt hvalpe

• #5   19. jul 2011 Det kaldes for hvalpevorter og kræver normalt ingen behandling. Det er meget almindeligt på hvalpe og unghunde. Min gamle tæve fik det dog da hun var 11 år, og de blev opereret væk, da de sad på tungen og generede hende

• #6   19. jul 2011 Ja det var godt. Så nu må vi bare vente at se hvor lang tid det tager

• #7   19. jul 2011 Man kan give sin hund nogle Thuja D6 dråber og så er de væk i løbet af 14 dage.... Min fik dem nemlig fordi min dyrlæge går ind for hømopatisk medicin og det virker !!!

• #8   19. jul 2011 Hvor kan man få dem? - og skal man ikke snakke med sin dyrlæge om dette først ?

• #9   19. jul 2011 Du behøver ikke snakke med dyrlægen, det er ren naturmedicin, som virker på unghunde vorter som det blir kaldt.

Du kan købe dem i Matas el Helsekost butikker

• #10   19. jul 2011 Sorry har lige en rettelse...... Det er Thuja D30 dråber, fandt lige flasken frem fra kælderen (gemte den nemlig, hvis jeg kom ud for det igen)

Min dyrlæge har skrevet at der skal gives 10 dråber 2 gange om dagen i 14 dage

Jeg trak lige ud i læben og så dryppede dem ind, de skal optages af slimhinden i munden

Kommentér på:
Var til dyrlægen idag

Annonce