{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

hjælp hurtigt... {{forumTopicSubject}}

først bløder min hvalp når den får alm. foder og jeg har i forløbet snakket flere gange med dyrlæge der har sat ham på skånekost, nu er nummer to problem kommet og det er slemt... han tiser hvert 10 min. og det er ikke små sjatter, men store pøler og når man tænker på han er en chihuahua tror man ikke sine øjne, det er ikke nærvøs tisseri, vi skælder ham aldrig ud og når vi gør er det nej eller puuuha og det er så sjældent da han både er renlig og utrolig nem og lydhør. sidst han tissede havde jeg lige været ude med ham og han tiddede igen meget derude, da vi kom ind satte jeg ham op i sofaen sammen med mig, hvor jeg har lagt meget af min dag pga indfluenza, og så stod han helt normalt og kiggede efter mig og tissede bare helt uden selv at opdage det. han plejer at skamme sig når han tisser også de andre gange og han plejer at gå ned i knæ, men ingen reaktion, så jeg tager hunden under armen og løber ud med den efter bedste evne og så tisser han igen ude, da vi kommer ind igen går der ca 25 min og så ser jeg igen en tisseplet som så er trukket en halv meter hen af gulvet. har i prøvet noget lignende, kan det være blærebetændelse eller det der er værre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp hurtigt...
Kommentér på:
hjælp hurtigt...

Annonce