{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad betyder
  • #1   16. jul 2011 At du har nummer 7:-)

Så når du har fundet den ring du skal ind i, skal du holde øje med hvornår nummer 7 skal ind, for så er det dig:-)

• #2   16. jul 2011 Og det må være som en af de første, så kom i GOD tid:-)

• #3   16. jul 2011 Jeg kommer til Vejen om fredagen, hvad dag kommer du?
    Kan se du har købt hvalp af Lene;-)

• #4   16. jul 2011 jeg kommer om fredagen, hvis ollies ører kommer på plads:-) ja det har jeg, har du også en hvalp derfra?

skal man være der kl 9.30, eller hvordan for¨går det, jeg er så nervøs for jeg laver fejl osv:-)

• #5   16. jul 2011 det er din hunds nr - det nr du skal bære i ringen.
    der står vel også på dit nr at hvis alle kommer så er du nr xx i ringen... når nu du har så lavt et nr så står der muligvis også at din hund er nr 7 i ringen.....

der plejer at stå at der dømmes et vist antal hunde pr timer... normalt 20 i timen.... så plejer man at sige at hvis man er nr 7 så skal man bedømmes i ringen ca. et kvarter efter udstillingens start, men du skal være der fra udstillingens start for hvis der fx er 8 hvalpe... 2 hanhvalpe og 6 tæve hvalpe... så dømmes hanhvalpene først .... dvs. ca 4 minutter.... derefter skal de 6 tævehvalpe så ind, så derfor går nr 3-8 ind samtidigt.... derfor skal man så allerede være klar 5 min efter udstillingen er startet.

Du skal bruge dit ring nr for at komme ind på området... et nr.. en hund... en person.....

Hvis du er blandt de første så er det en god ide at komme i god tid.... nogle gange kan man bare køre direkte fra motorvejsafkørslen andre år har køen startet ude ved afkørslen og så kan det godt tage 15-25 min at komme de få kilometer....... heller i god tid end at stresse fordi man kun beregner den tid gps's siger

• #6   16. jul 2011 Jamen Marianne så ses vi jo nok, jeg har nr 29.
    Jeg vil prøve at komme fra start af, så skal jeg nok hjælpe dig, men som de andre siger skal du være der i god tid, for du skal på som en af de første.

Har du gået til ringtræning?

Nej jeg har ingen hvalpe fra Lene, jeg er selv opdrætter og har nogle andre linier end dem hun har, men jeg kender hende og har besøgt hende smiley

• #7   16. jul 2011 Jeg kan se at der først er 4 korthårede.... de 4 bedømmes færdig og derefter starter din race /pelsvariant... jeg gætter på at han er i hvalpeklasse , så derfor skal du sandsynligvis ind sammen med nogle andre hanhvalpe og der vis så sandsynligvis gå 2 hunde foran dig.... så du kan nå først at se hvordan de korthårede gør det og derefter kan du imens du er inde med de andre hvalpe se hvordan dem foran dig gør.

• #8   16. jul 2011 Estrid, synes du ikek det er underligt at jeg har nr 29, det forstår jeg ikke en dyr af.... kan du få det til at passe? Jeg har en langhåret tæve på 11 mdr og det passer ingen steder hen med det nr såvidt jeg kan se.

• #9   16. jul 2011 Husk at alle hannerne skal færdigbedømmes først, Kennelmor.

• #10   16. jul 2011 Hvor mange langhårs er tilmeldt?

• #11   16. jul 2011 Hanhvalpe, tævehvalpe og SÅ kommer alle hannerne før resten af tæverne.

• #12   16. jul 2011 Først 4 collie korthåret og så 24 collie langhåret... og så andre racer derefter....!

• #13   16. jul 2011 Nå nu har jeg læst seddelen ordentlig, jeg har nr 29, men min hund skal bedømmes som nr 12... sådan synes jeg ikek det plejer at være.

• #14   16. jul 2011 Marianne prøv lige at læs på din seddel, der står et stort nummer - det er nok 00007, men på selv samme seddel stær der under informationer, hvilket nr din hund skal bedømmes som.

• #15   16. jul 2011 Må jeg spørge hvorfor du kun kommer hvis hans øre kommer på plads

Hvis det er hvalpeklassen, så burde der da være plads til et øre som ikke er helt på plads endnu ! ?

• #16   16. jul 2011 det nr. i har fået betyder ikke at det er det nr. i skal ind i ringen. i skal jo tænke på at der er flere ringe at der er ikke to der kan have nr. 7 osv.
    jeg skal til grenå og min hund har nr. 259 og hvis alle møder op så skal min hund bedømmes som nr 19

• #17   16. jul 2011 Hvor står der et din hund skal bedømmes som nummer 12, Kennelmor?

• #18   16. jul 2011 Det står på nummersedlen, du ved den man har rundt om armen. Der står et stort 0029 og med småt står der :"hvis alle møder op skal din hund bedømmes som hund nr 12"

• #19   16. jul 2011 hm, kennelmor det kan jeg godt se...
    først 4 korthårede , så mindst 3 hvalpe (udfra at marianne har en hvalp med nr 7)... så er der 4 hunde imellem.... sandsynligvis hanhunde.... så skal vi lige dreje vor hjerne og huske at rækkefølgen nu er ændret så unghunde starter de voksne... så din hund som skal ind som nr 12 må så være første tæve (eller der er et mindre antal hanhunde og en eller flere unghunde tæver før jer.)
    Hvis ikke hvalpen havde nr 7, så ville jeg havde sagt at nogle nr enten før de korthårede eller mellem racerne var givet til nogle hunde der bliver bedømt i en anden ring.

• #20   16. jul 2011 Uhhh hvordan er det rækkeføægen er nu da?

• #21   16. jul 2011 hvalpe (han, tæver, bedste hvalp),
    unghunde, mellem, åben, brugshunde, champion, veteran ... han og derefter de 6 klasser tæve

det "nye"... siden januar er at champion kommer efter åben (brugshund... hvis man har sådan nogle).... ikke før unghund.

• #22   16. jul 2011 Tusind tak for det ,-)
    Jamen så passer det nok meget godt at vi skal ind som nr 12.

• #23   17. jul 2011 Er stadig nysgerrig efter at vide hvorfor TS kun kommer hvis øret har rettet sig ?

Kommentér på:
hvad betyder

Annonce