1.741 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Foder Foder

Jeg søger gode råd vedr. kvalitets hundefoder.
Jeg har efterhånden prøvet flere forskellige mærker f.eks. Taste of the wild, Acana og Olivers men Larvik gider ikke rigtig spise det. Jeg har dog rimeligt gode erfaringer med Acana hvalpefoder som han før har spist med glæde men denne gang er han ikke glad for det (Er netop gået over til voksenfoder Grasslands som er uden korn) Er der evt. nogen som har erfaring med andre smagsvarianter fra Acana?
Jeg har også tænkt på Barf men synes det er besværligt bl.a. når man er på ferie...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   16. jul 2011 Tak for dit svar. Jeg har faktisk også tænkt på Wolfsblut, men har hørt at pillerne er meget store til en forholdsvis lille hund (10 kg)
    Kan man godt kombinere Barf med tørfoder? Har læst at det skulle give maveproblemer... Blander du det eller hvordan?
    Jeg har overhovedet ingen forstand på Barf, så spørger måske lidt dumt :o) : kan man købe råt kød i et supermarked og fodre hunden med det? Eller er det noget specielt fremstillet til hunde??

• #2   16. jul 2011 Ok. Hvordan sikrer man sig så at hunden får alle de vitaminer den har brug for? Er det via Wolfsblutt pillerne? Skal man tilsætte noget ud over grøntsager? Og er alt råt altså rå æg, kartofler osv? Hvad med salmonella osv. er det ikke noget som rammer hundene?

• #3   16. jul 2011 Mange tak. Det er helt sikkert noget jeg kan bruge, og tak for linket det vil jeg kigge nærmere på :o)

• #4   16. jul 2011 Jeg fodre med WB og størrelsen på maddet til en Shiba er helt fint.

Jeg har valgt at gøre det sådan at købe flere forskellige smagsvarianter så der er flere forskellige smagsoplevelser at vælge imellem for en 15kg pose med et foder gider hun ikke at spise som jeg nu godt kan forstå.

Herudover køber jeg WB hos tierspeisekarte eller hos healthfood24 og kontrollere hvem prisen er bedst hos.

• #5   16. jul 2011 Tak for de gode råd. Kan se at foderet er en hel del billigere hos tierspeisekarte og helthfood24, men hvor meget giver du så for fragt?

• #6   16. jul 2011 leveringsomkostninger:

tierspeisekarte (link fjernet)

helthfood24 (link fjernet)

• #7   16. jul 2011 Mange tak!

• #8   16. jul 2011 selvtak ; )

• #9   16. jul 2011 Og medmindre din hund ingen tænder har, kan den sagtens tygge selv de store foderpiller! Det kan ihvertfald alle mine, "under 2 kg." pomeranians uden besvær.

• #10   16. jul 2011 Ok lyder godt, det må da prøves :o)

Kommentér på:
Foder

Annonce