982 visninger
|
Oprettet:
***Jackie, Bella og Woody***
10. aug 2006 Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
10. aug 2006 Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Så er vi hjemme igen... {{forumTopicSubject}}
fra dyrlægen, Billie fik fjernet sine sting. Og tumoren de fjernede var heldigvis godartet, så vi er meget glade idag...
God weekend til alle.
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
så kan det vidst kun blive en god weekend for jer
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Kirsten: Tusind tak, ja det er trist vi ik ses i Vejen...
Mette: tak, hun er allerede på toppen... Det ser det ud til ihvertfald.
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Men selvfølgelig er jeg superglad for at du har fået den fjernet, for den ville ellers vokse sig større og blive endnu mere synlig.
Tror du det er helt ovre til Vejen. Ellers gå ind på DKKs hjemmeside under Blanketter og print en dyrlægeerklæring ud, som din dyrlæge skal udfylde og underskrive. Når du afleverer den til ringsekretæren, så ser dommeren den når Billie skal bedømmes, og så skal der ses bort fra det. Det er bedre end at skulle forklare at den lige er opereret, for det er blanketten der er det endegyldige bevis med diagnose og underskrift fra dyrlægen. Dem har jeg haft med et "hav" af gange, heller være sikker end at hunden bliver dømt ned.
Havde også en med til Paris til Baloo, men jeg afleverede den ikke, da pelsen næsten var vokset ud.
Giv min super Billie et kæmpeknus og fortæl hende at hun er så dygtig. Glem ikke Jackie, hun fortjener et knus også. Vi ses.
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Ska nok gi dem begge et knus, de ligger side om side nu og sover. De har leget inde i stuen og uden for, nu sover de vist middagssøvn, hi hi.
Billie har ivhertfald haft krudt i bagdelen her i formiddag, lidt mere end hun plejer. Dejligt at se, nu ska jeg vist ha taget mad op til dem. De fortjener vist en god portion idag... Gi dine en kæmpe krammer herfra, glæder mig til at være sammen med jer igen...
Så er vi hjemme igen...