Underlig diaré....hjælp.... {{forumTopicSubject}}
Eisa har diaré....det er nærmest det rene remulade med milimeter små "korn" i, der kommer ud af mit lille hundedyr,... Men også noget meget sejt slim. Af og til nærmest som en prop. Det har nu varet i knap 14 dage....Vi har prøvet alt: Zolac, A38, havresuppe,kogt ris, kogt kylling, kogte kartofler, tvebakker, HUSK...jeg kunne blive ved...Vi har prøvet at faste hende og starte laaaangsomt op, men uden resultat. Vi har været over dyrlægen som gav os noget foder til sarte maver ( I / D ), men heller ikke det har hjulpet.... Jeg er i syv sind !! I mandags var jeg så nede hos dyrlægen og aflevere en aff.prøve, som jeg venter at få svar på sidst på ugen. Eisa har tabt sig et par kilo, men er glad, frisk og frejdig som hun plejer... Hun er monster sulten, men jeg er bange for at gi' maven for meget...Hver gang hun hører køleskabet kommer hun drønende og lægger hovedet på nederste hylde mens hun kigger bedende op på mig....
Er der nogen der...ja, jeg ved ikke hvad....
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 371
Det kan være hageorm f.ex.. den er ret hårdfør og der skal en af de bredspektrede ormekure til
feb 2011
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 17 Svar: 371
feb 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 78
Uhh...hvor er det træls...
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
feb 2009
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.239
feb 2009
feb 2009
Følger: 32 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 226
IBD (mave/tarm betændelse) giver også den slags afføring!!
Hvis den skal have undersøges for IBD, så kræver det en kikkertundersøgelse /biopsi i fuld narkose, og prøverne blir' så sendt til Tyskland (der går så 2-3 uger før svar)
IBD kan være medfødt/arveligt eller opstå ved at hunden har været hårdt ramt af orm......
(Har selv en hund med IBD)
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Pro-Kolin er lidt ligesom Zoolac, men "stærkere". Zoolac er godt både mod diarre og hård mave, for det går ind og regulerer meven. Pro-Kolin virker stoppende.
Underlig diaré....hjælp....