{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

:D glædelig overrasket!! {{forumTopicSubject}}

ja bliver simpelthen bare lige nød til at dele dette med jer smiley

var ude og gå tur med min bulleterrier-pige tidligere i dag, og da jeg alligevel lige stod og manglede lidt ting skulle vi lige stoppe op og handle lidt på vejen.
jeg plejer normalt at sætte hende i de kroge der er ved butikkerne, men i dag var hun helt optaget af en dejlig duft åbenbart og jeg bestemmer mig for hun så bare kan blive sat fast til røret hun står ved.
det burde jo være lige så godt som krogen.
men damen snurrer lidt rundt og det bliver lidt forvirrende med jeg mener jeg haf fået snoren rundt om røret og går med sikkerhed ind og handler.
jeg tager mig for en gang skyld faktisk god til og kigger rundt i butikken. men finder dog ud af de ik lige har det jeg står og mangler og jeg smutter derfor ud igen.
og der ser jeg så min pige stå helt uden at være sat fast til noget som helst!! jeg var jo næsten ved at tude, både fordi at hun faktisk var blevet stående lige der hvor jeg havde sat hende, men også fordi hun stod ved en vej hvor der kører mange biler og hvem ved hvad der kunne have været hændt hvis hun var blivet stående!! puha.. der fik jeg mig et chok. var slet ik klar over min hund var så opdraget - var ellers sikker hun ville smutte når hun fik chancen, men der kan man bare se!! smiley
- det var virkelig en glædelig overraskelse!!..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :D glædelig overrasket!!
  • #1   13. jul 2011 at du tør stille hende udenfor en butik, kunne forstille mig det var sådan en race tyve nemt kunne finde på at stjæle..

    men rart hun blev..


  • #2   13. jul 2011 Dejligt at hun blev der, men jeg turde godt nok heller ikke stille hende fra mig..

  • #3   13. jul 2011 godt hun blev.
    Men som de andre skriver jeg ville ALDRIG stille min bull terrier uden for en butik elller andre steder uden opsyn.
    Der er simpelthen for stor risiko for de bliver stjålet, og er der en der stjæler en bull terrier er det 100% en der vil bruge den som potensforlænger.


  • #4   13. jul 2011 puha.. jeg har faktisk slet ikke tænkt sådan på det! - jeg har vist bare stolet på folk og fæ!!.
    Men i har jo helt ret, det ville da være lige så slemt at hun kom i hænderne på de forkerte mennesker fordi jeg lige skulle handle lidt smiley (..velkommen til den dårlige samvittighed..) - men så blev jeg jo en del klogere i dag,.. hun får vist lov til at blive hjemme fra nu af smiley


Kommentér på:
:D glædelig overrasket!!

Annonce