Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Japansk spids Vs. Pomeranian
  • #1   10. jul 2011 men kræver en japansk mere end en poms?

• #2   10. jul 2011 Ja en japansk spids kræver mere end en poms, ingen tvivl der, men det er en dejlig race, men dem jeg har mødt har også haft det typiske spidshunde sind, med stædighed og selvstændighed. Hvad jeg kender til den er det ikke en hund der gider at ligge i arm i flere timer i sofaen, det bliver for varmt for dem, de elsker lange ture og komme ud og røre sig og så er det en klog hund.

• #3   10. jul 2011 De to racer ligner hinanden i karakter, men ikke i størrelse. Derfor er Japansk Spids bedre egnet til familier med børn under ca 8 år,
    Pelsplejen er den samme.
    Behov for Motion er mindre hos Pomeranian.
    Intelligensen er den samme = høj = nem at træne
    Begge racer kræver udfordringer i hverdagen.
    Begge racer trives bedst med flere artsfælder.

• #4   10. jul 2011 Selina jeg vil forslå dig at du tager ud og besøger kenneler en med japanere og en med pomser.

Jeg personligt kan kun fortælle om japaneren jeg kender ikke ret meget til pomsen.

• #5   10. jul 2011 jeg har det som Karen...jeg kender heller ikke meget til pomsen

mine gider så godt ligge i arm på sofaen hele aftenen...men jo de får det indimellem varmt, men de er stadig tætte på os..

de er selvstændige men ikke egenrådige

• #6   10. jul 2011 Mine vil også gerne hygge. Jeg har brugt meget tid i dag på bare at nusse med pigerne:-)

Og helt enig med Connie.

• #7   10. jul 2011 Ok ved ikke om det så er den linie han er fra, men ingen af dem min veninde har haft har gidet det i mere end 10 min af gangen, selvom hun lokker *GG*

• #8   11. jul 2011 Nadja, det er da træls.
    Men de er forskellige, her har det været Lila som har været mest kontaktsøgene på det punkt hvor Hanna bare har lagt tæt ved en, som lige ved ens føder.
    Men nu er Hanna blevet lidt ældre og jeg har accepteret hun ikke gider at nusse med mig hele tiden, og ja nu vil Hanna så nusse rigtig meget, og det er kommet efter jeg er stoppet med at plage hende, for nu har hun selv en grund til at søge min opmærksomhed hvor jeg får overøste hende med den.
    Men de forskellige japaner jeg kender og har haft besøg af og passet ja det har været hygge hunde og vil nysse:-)

• #10   11. jul 2011 Det passer ikke at disse racer hurtigt får det for varmt, fordi pelsen netop isolerer mod varme/kulde. Mine Pomeranier kan ligge midt ude i solen på en varm dag, og lidt efter ligger de inde på kolde fliser.

Kommentér på:
Japansk spids Vs. Pomeranian

Annonce