462 visninger
|
Oprettet:
Første Cykel Tur !! {{forumTopicSubject}}
Ja, ville jo rigtig gerne cykle med Zeus da det kører ham virkelig træt, men har ikk turdet fordi han er ikk så gammel og gider ikk rigtig høre efter hvad mor og far siger jo , men prøved lidt for sjov i dag, og det lykkedes fandeme ! han elsked bar at løbe så hurtig han kunne , fuck det var lækkert man !! bar den skønneste følelse at se ham løbe og løbe
nå jeg ville bar lige dele det,, im a proud mama
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
Held og lykke med det.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Husk han helst skal være 1½ år er det vist inden man sådan rigtigt må cykle med dem for alvor
Men ja det kører dem dejligt trætte, så det er en rigtig god motionsform... Jeg kan desværre bare ikke cykle med vores i den her varme...
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 664
Marie og balto : ja de bliver helt færdige jo ,, dt helt vildt så træt han bliver. dejligt når der slet ikk er noget der ellers kan køre ham træt , men det her virker sku
brug hjernen : ja, han skal trænes, fordi nu trækker han bare i cyklen i stedet for at løbe ved siden af mig, så det skal han ihvertfald lige lære , for han skal jo ikk cykle med mig , så det skal trænes inden vi begynder helt.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
(Har desværre set mange som bare okser derudaf med deres stakkels hunde her midt på dagen i bagende sol, og hundene er bare ved at dø altså....)
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 664
Første Cykel Tur !!