{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Første Cykel Tur !! {{forumTopicSubject}}

Ja, ville jo rigtig gerne cykle med Zeus da det kører ham virkelig træt, men har ikk turdet fordi han er ikk så gammel og gider ikk rigtig høre efter hvad mor og far siger jo smiley , men prøved lidt for sjov i dag, og det lykkedes fandeme ! han elsked bar at løbe så hurtig han kunne , fuck det var lækkert man !! smiley bar den skønneste følelse at se ham løbe og løbe smiley

nå jeg ville bar lige dele det,, im a proud mama smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første Cykel Tur !!
  • #2   10. jul 2011 Dejligt det lykkedes. Næste projekt må være at lære ham ikke og løbe stærkt ved siden af cyklen men kun trav.Det er en stor belastning for hunden og galopere ved siden af cyklen.
    Held og lykke med det.


  • #3   10. jul 2011 Jeg var også super duper nervøs da jeg skulle cykle med Balto, men det går jo bare meget nemmere end man lige troede, de følger jo bare med smiley

    Husk han helst skal være 1½ år er det vist inden man sådan rigtigt må cykle med dem for alvor smiley

    Men ja det kører dem dejligt trætte, så det er en rigtig god motionsform... Jeg kan desværre bare ikke cykle med vores i den her varme... smiley


  • #4   10. jul 2011 Ulla, ja snakked med dyrlægen og hun sagde os deromkring 1½ år og det er han jo så det fint no, smiley vi cykler heller ikk så meget lige til ta starte med, ikk sådan flere km om dagen .. bar ligwe rundt i kvarteret smiley , for så langt kan slet ikk cykle så langt i den hetr varme, så dør han da man smiley

    Marie og balto : ja de bliver helt færdige jo ,, dt helt vildt så træt han bliver. dejligt når der slet ikk er noget der ellers kan køre ham træt , men det her virker sku smiley

    brug hjernen : ja, han skal trænes, fordi nu trækker han bare i cyklen i stedet for at løbe ved siden af mig, så det skal han ihvertfald lige lære , for han skal jo ikk cykle med mig smiley , så det skal trænes inden vi begynder helt.


  • #6   10. jul 2011 Jamen held og lykke med det.. Det er jo fantastisk god motion til dem, bare man lige passer på med varmen og gør det på deres præmisser...
    (Har desværre set mange som bare okser derudaf med deres stakkels hunde her midt på dagen i bagende sol, og hundene er bare ved at dø altså....)


  • #7   10. jul 2011 Ja det heller ikk særligt smart, man skal sku passe på med de kære hunde for det kan hurtigt gå galt i den her varme ..

Kommentér på:
Første Cykel Tur !!

Annonce