{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.126 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆLP! ANG MIN HUND BIDER :( {{forumTopicSubject}}

Hej, min hund er den sødeste familie hund man kunne ønske sig...
MEN det er desværre sådan at min hund er begyndt at bide efter små hunde både han hunde og hun hunde. Dette er sket et par gange nu. Det er ret voldsomt da hun går lige i struben på dem, og hun adlyder overhovedet ikke når man prøver at gøre alt for at få hende til at stoppe smiley Jeg synes det er rigtig forfærdeligt at hun er begyndt på det, ikke mindst for de små hunde men også hvis det begynder at gå så galt at hun går efter mennesker hvis, jeg ikke får gjort noget ved det. Så jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der har nogle kommentar til hvordan man kan få hende vent af med det eller hvad der vil være det rigtige at gøre. Håber at i kan besvare mit spørgsmål!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆÆÆLP! ANG MIN HUND BIDER :(
  • #1   9. jul 2011 Eftersom hunden er 6 år gammel, så tænker jeg smerter.

• #2   9. jul 2011 Det er ikke lang tid siden hun var til dyre lægen og fik lavet en masse undersøgelser og der er intet i vejen med hende, så tvivler på det er det der er i vejen.

• #3   9. jul 2011 Det samme som Natascha, smerter kan være en grund, du burde nok tage den til dyrlægen, især hvis den bare sådan lige har ændret adfærd.

• #4   9. jul 2011 Josephine - En så hurtig ændring i adfærden, tyder altså på smerter. Havde det nu været en unghund eller lign. Så havde jeg budt på noget andet.

Men din hund er 6 år, og plejer ikke at gøre det. Altså må der være noget galt med den.

• #5   9. jul 2011 Er hun evt. angst?
    Min Aifi bliver trykket, hvis der kommer andre hunde omkring hende, fordi hun er blevet bidt et par gange... Hun svarer igen, hvis nogen ligger an til det mindste.

• #7   9. jul 2011 Min, gamle hund, kan ikke lide små hunde !

Det kom da han var omkring 5 år, hvor han gik fra at kunne med alt og alle, til han "sorterede" små hunde fra !

Ozzy er den mest godmodige bamse, altid lalleglad, som elsker alt levende: mennesker, kanin, katte, fugle osv, men små hunde ( fra D/S str ) så ser han rødt.. Vi har trænet og trænet, men nået dertil at, vi må acceptere det er sådan det er! Derfor har vi selvfølgelig taget vores forholdsregler.

• #8   9. jul 2011 En kiropraktor kan noget almindelige dyrlæger ikke kan. Min hund blev hjulpet med et par forskudte hvivler.

• #9   9. jul 2011 Selv om du siger det ikke er lang tid siden hun sidst har været afsted til dyrlægen så tag afsted igen for der kan være noget der er smuttet!

Men ellers som de andre siger søg for hun ikke kommer i den situation hvor du ved hun reagere !
    Mundkurv sys jeg lyder lige drastisk nok til at starte med så frem i kan sørge for ovenstående ??

• #10   9. jul 2011 En dyrlæge kan ikke finde ømme muskler, skæv rygsøjle, skævt bækken osv. Der skal du forbi en hundemassør, Hundefysioterapeut eller kiropraktor. Så lidt som en rigtig øm muskel kan ændre en hund rigtig meget.
    Jeg har set rigtig mange af de hunde.
    Er selv hundemassør og i gang som fysioterapeut

• #11   9. jul 2011 Vores blev en hel anden efter han kom til kiropraktor.
    Han var også undersøgt i hoved og hale ved dyrlæge, og til sidst tog vi til kiropraktor. Han havde skæv ryg.
    3 behandlinger, og vupti glad hund igen smiley

Så jeg ville nok prøve det. Og tage til dyrlæge igen også.

• #12   9. jul 2011 Tusinde tak til jer der har skrevet!!

Til jer der skriver at jeg skal stoppe med at, lade hende lege med små hunde, jaa det lyder jo nemt nok, meen der tit små hunde der kommer løbende ind på min grund når min hund er i løbe tid...

Jeg må nok hellere få hende sendt til kiropraktor, og håbe på det kan hjælpe hende smiley

• #13   9. jul 2011 Enig med de andre, i må have hende tjekket.

Og så må du have noget hegn op. Jeg kan love dig for at min også flipper når hanhunde prøver at humpe hende, det kan hun slet ikke snuppe. Hun kan også med alle, men hvis de først begynder at ville humpe, så bliver hun gal.
    Hvis hun så er udsat for ubudne gæster et par gange om året i forbindelse med løb, som kommer og humper hende, så forstår jeg egentlig godt hun efterhånden er lidt træt af dem.

Kommentér på:
HJÆÆÆLP! ANG MIN HUND BIDER :(

Annonce