{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Piver {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg vil lige høre om I har lidt viden/erfaring med hund der piver. Vi har en dejlig lille gravbasse på 10 mdr. Vi er utrolig meget sammen med hende, men respekterer også hendes fravalg af os når hun sover. Hun er med os når vi har mulighed for at tage hende med os. Vi Aktiverer hende, også mentalt. Samt lære hende kunstner. MEN hvor kan hun pive- Det er mest når vi ikke er samlet, hvis en af os sidder væk fra den anden. Men også når vi spiser ( Vi har aldrig fodret hende ved bordet) Samt hun er fodret af oftest, når vi spiser. Jeg tænker ikke smerter. Er det simpelthen opmærksomhed hun vil have? For synes hun får rigeligt.
Et andet problem er at hun er så sky overfor fremmede- Hun knurrer- og kan bestemt ikke lige små børn (omkring 1 år) Dette ved jeg godt hvorfor, idet da hun var helt lille blev holdt af et familiemedlem, hvorefter et lille barn på 1 1/2 år klappede hende flere gange hårdt. Vi holder hende aldrig oppe ved os når folk vil snakke med hende, for så låser vi hende fast, så hun ikke selv kan sige fra og gå sin vej, men lader hende være på gulvet så hun kan gå sin vej, hvilket hun også gør. Jeg tager meget min hund i forsvar overfor småbørn, idet det er mennesket der har givet hende den angst- Kan vi få den angst væk- Jeg ser bestemt ikke min hund som en arrig hund, men en bange hund, når der er småfolk. Jeg tager bevidst ikke min hund med hos min bror da det var hans barn der "ødelagde" min hunds tillid. Så: Piveri og Angst, ikke arrigskab:) Hjælp mig:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piver
Kommentér på:
Piver

Annonce