{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mor er for nærig :-(
  • #1   5. jul 2011 Heheh hvor kært smiley

• #3   5. jul 2011 Haha hvor sødt smiley

• #4   5. jul 2011 nåe hvor nuttet :o)

• #6   5. jul 2011 Smart idé - den tror jeg vi må prøve herhjemme, når mor er for doven til at tage os med til betonsøen.

Jeg bruger min eftermiddag på at fange en dum solsort, der har drillet mig i flere dage nu. Her den anden dag mistede den halefjerene, fordi den var for langsom - efter den havde siddet på hegnet og rækket tunge af mig i flere minutter. Så gik jeg til angreb men, nåede kun halefjerne, øv.

Den dumme fugl sidder nu bare oppe i hækken og rækker tunge i stedet - men bare vent, jeg skal nok få fat på den.

Hilsen Lilly, der venter tålmodigt på fuglen.

• #7   5. jul 2011 Ej hvor jeg kender det..
    Første år hvor jeg boede hos min moar købte hun et stoooooooooooooooort bassin til mig helt alene..
    Man kan se i hendes videoer hvor lækkert det og JEG er..

Men siden det lille myr til møgkællingen er kommet til i huset har der ikke været noget bassin, for hende den lille var bange for vand sidste år, og i år har mor ikke gidet..

Men heldigvis tager hun os med til stranden hver aften når det er godt vejr smiley

Potedask og bjæf fra Wictor..

• #8   5. jul 2011 @Krumme vi har prøvet det med BR bassinet, men jeg synes det er sååå sjovt at lige hapse i siderne, så siger det sådan en sjov pift lyd smiley Men er godt nok et par år siden, lige omkring det mor kalder lømmelalderen, så måske jeg skal pive og højlydt længe nok, så hun prøver igen.
    Også bagefter har mor lige lavet sådan et fint blomsterbed, med lækker luftig blød jord, lige til at rulle i. Sikker på mor vil sætte pris på, når jeg pynter mig for deres skyld..

• #10   5. jul 2011 @ krumme det er sørgme smart.. Så kan man også lave det om til sandkasse om vinteren, elsker at grave i sand.. Måske jeg skal have to. Så kan jeg skifte imellem vand og sand...:-) Tror lige jeg skal have poterne i mors DK kort...

• #11   5. jul 2011 @ juice jeg bruger mere piv piv tricket og så hovedet lidt på skrå og blafre med ørene. Den er sikker hver gang... prøv det en dag

• #14   5. jul 2011 @ krumme også skal jeg da lige lure ticket med at tisse i det. Det er sørme klogt tænkt af dig
    Så kommer min moars veninder med deres små dumme børn, heller ikke og tror de skal bade i MIT bassin.

• #15   5. jul 2011 @ ozzy og Maillo prøv at få din mor til at se det link krumme har sat ind, det skal ikke pustes op. men er måske for stort til at have med på camping??

• #16   5. jul 2011 Jeg har også et plastik bade kar det er super lækkert, mit er formet som et æble. Mit problem er bare at den lille møgunge til Bailey drøner rundt i det hele tiden så jeg ønsker mig et nyt der er børne forbudt.
    Du er simpelt hen nød til at sende din mor afsted efter et, den trille bør holder altså ikke for en meter.

Der er en video du kan se hvor jeg hygger i mit bassin måske det kan lokke pungen frem.

• #17   5. jul 2011 @Wictor (henriette)Synes du er rigtig flonk når du sådan pjasker og ryster dig, så din Moar også kan blive fint våd ligesom dig selv. Du skal da bare have sådan et bassin igen..

• #18   5. jul 2011 Når vi er på camping låner vi opvaske baljen, den er ikke ret stor men man kan da grave lidt rundt i det og få kølet poterne og det kan bailey ikke punktere.

• #19   5. jul 2011 @ tinna jeg er knap så ambisiøs endnu. Brumbasser er tilgengæld lige noget for mig. Har fundet ud af hvor de bor, så når jeg ikke bader, leger med bold eller ruller i moars nye blomsterbed. Så sidder jeg vagt foran brumbasse boet og venter på de kommer ud eller hjem. Også haps haps siger jeg, det skal gå stærkt for de bider. Så ligger de på jorden og raller, også kan jeg trykke på den med poten eller lige give dem et snap mere. Jeg kan sidde længe og glo på de kommer ud, hvis jeg bliver utålmodig, så knurrer jeg lidt af hullet eller et bjæf bjæf.. Min moar stoppede med at tælle, da jeg havde et confirmed kill på 32 brumbasser... Jeg er MEGET stolt.

• #20   5. jul 2011 Klunte..
    Ja ikk?
    Synes også min moar er keeeeeeeeeeedelig i år!!!

• #21   5. jul 2011 frøer skal du holde dig fra, jeg ville ikke lytte til moar, der blev ved med at sige NEJ, når jeg dyttede til dem med snuden. Så tog jeg en ordentlig slikker på en, og BVADR rendte rundt med tungen ud af munden næsten en halv time.. Fy for py for de smager grimt.
    Det er hårdt når man kommer fra byen og aldrig har set sådan en før, så mange ting man skal lære...

• #22   5. jul 2011 Synes også det er streng, når du nu harfået en lillesøster så skal man forkæles ekstra, fordi man nu skal DELES om opmærksomheden. Det skal du ikke finde dig i. Hun skal bare hoste op med et badebassin skal hun, tror ikke du kan være i trillebøren smiley

• #23   5. jul 2011 Klunte..
    Sådan nogle trillebører er altså også farlige smiley
    Da hende den lille var ekstra lille skulle hun sidde i sådan en til noget prøve noget..
    Det så ud som om den spiste hende.. Så store stærke storebror bed den i hjulet til den spyttede hende op igen smiley

• #24   5. jul 2011 jeg får også kun lov når moar eller en anden står ved siden af og holder øje... Derfor er det bare ekstra strengt at, jeg ikke må få den swimmingpool.. Bare en lille en smiley

• #25   5. jul 2011 Hvor er hun sød smiley

• #26   5. jul 2011 @ stella ha ha kan se I dit album at Elli har den samme kærlighed til vand og mudder som Klunte smiley De er tossede de Corgi´er..

• #27   5. jul 2011 Anne-Kathrine K: Ja hun elsker at soppe og kigge på ænderne. Og når hun er færdig kan man slet ikke se at hun plejer at have hvide poter smiley Ja de er sgu tossede de corgier smiley

Kommentér på:
Mor er for nærig :-(

Annonce