{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

han er lidt for mad-glad {{forumTopicSubject}}

hey og godaften alle sammen, jeg vil ikke sige det er et problem at min hund (Patch) er lidt for madglad men ville høre om der er grund til at han er det, eller om han bare er glad for mad. Jeg mener hvis han fik lov ville han ikke fortage sig andet end at spise, vi har kødben og griseøre og alt muligt til hundene i en lille kasse som står op på en hylde i køkkenet, bare jeg rejser mig inde i stuen så stille han sig nede foran kassen og begynder at steppe og knore og lovre for vildt med halen. det kan godt vare lidt halv stressene at han gør det det meste af den tid han er vågen,, er han bare madglad eller er det noget specielt..

ved godt det lyder som et Useriøst emne..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han er lidt for mad-glad
  • #1   9. jun 2006 Jeg syntes ikke at det er et useriøst emne. Der findes jo ingen dumme spørgsmål og især ikke om vores firbenede venner smiley

Hunde kan sagtens være grovædere, men det lyder da som om der er mere i det end som så.
    Spiser den mange ting den finder på jorden (især hestepærer o lign.) for så har den måske brug for en ormekur. Ellers skal du måske kigge på det foder den får. Nogle af de lidt billigere mærker i supermarkederne indeholder ikke så meget af de ting hunden har brug for og det mætter heller ikke så meget.

• #2   9. jun 2006 hey, han for godt og sund kost det er slet ikke det, og han spiser kun mad og godbider/kødben også diverse fluger og myg han fanger..

han har også fået ormekur..

• #3   9. jun 2006 Undskyld det var absolut ikke for at fornærme dit valg af foder. Det kunne blot være en mulighed at foderet ikke opfyldte hans behov.

Alternativet kunne være at han har fundet ud af at han ved at udføre sine kunstner længe nok får noget fra kassen.

Jeg ville prøve at flytte kassen til et andet sted og måske skære ned på antallet af gange han får noget fra kassen. Derudover bør han aldrig få noget i nærheden af kassen og aldrig samme sted hver gang.
    Til sidst kan du prøve at lukke ham ind i et andet rum, gemme godbiden i stuen og så selv lade ham finde den. (kan være han skal have lidt hjælp de første gange).

Idén er at bryde hans (og dine) vaner så han ikke lærer sig disse unoder.

Håber det kan hjælpe dig.

• #4   9. jun 2006 hey, jeg opfattede det heller ikke som at du fornærmede mit valg af fodder, men jeg vil da prøve dine ider, tak for hjælpen..

• #5   9. jun 2006 Jeg kan se at han er fra Grækenland.......der har det måske et spørgsmål om liv eller død at kunne få mad!
    Den "vane" ligger nok i ham endnu.....selv om han får hvad han skal have af både mad og guf.
    Synes også du skal prøve at bryde vanan.......på samme måde man lærer en hund ikke at tigge ved bordet.....den skal dækkes af på sit tæppe/kurv når du rjser dig .....bliver den der kan du give den en godbid der!
    Du må aldrig give hunden noget når den forlader tæppet/kurven.....

Kommentér på:
han er lidt for mad-glad

Annonce