{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Asti har fået hårsækmider........ {{forumTopicSubject}}

dyrelægen lavede 2 skrab det ikke viste noget men her for en uge siden var der sørme hårsækmider.øv øv...er bare så ulykkelig. hun har ca 10 bare pletter nu og nu er hun på interceptor, men efter hun er begyndt på dem er hun meget træt og trist.... ville osse gerne høre fra jer der ved hvor længe der går efter de er begyndt på medicin får pelsen tilbage og i det hele taget jeres historie med demodex.
har siddet og læst om demodex og bliver sgu helt ulykkelig over at der er så mange hunde der ikke bliver raske og skal aflives

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Asti har fået hårsækmider........
  • #1   1. jul 2011 jeg havde det i slem grad på lulu det 1. år af hendes liv, der var ikke noget der hjalp og til sidst fik hun det skæppe der bruges til kreatur og så skete der noget. (hun havde så allergi oveni ) du kan se hendes billeder under "lulu´s allergi"

elvis fik en dag en bar plet og jeg genkendte den med det samme og så begyndte jeg at booste ham med vitaminer og mineraler. fik shampooen han skulle vaskes i og efter en måned var hårene begyndt at vokse ud igen.. så ingen medicin til ham, og jeg vaskede kun 2 gange.

• #2   1. jul 2011 tak *tine du har beroliget mig lidt...og hvor er det nogen skønne mops du har.
    *jeanne* hvor er jeg glad for at se at lulu har det godt igen for det så ikke godt ud.

• #3   1. jul 2011 Tulle har også lidt af hårsækmider som hvalp og idag hvor hun er 3 år er der ingen ting..

Det kræver bare en dyrlæge der behandler dem korrekt fra starten af .. smiley

Kommentér på:
Asti har fået hårsækmider........

Annonce