{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.535 visninger | Oprettet:

Dyrenettet,dk..... Hvorfor - er det for let? {{forumTopicSubject}}

Jeg har før i tiden været stor bruger af dyrenettet.dk - synes det er en rigtig god hjemmeside. Men på det sidste er den næsten bliver over bommerderet med "falske" annoncer på mops, fransk bulldog, elngelsk bulldog og chihuahua...Jeg har skrevet til en af disse "faske-mennesker" som fortæller at hun har tre mops hvalpe, og er netop flyttet til Norge for at arbejde, hun er amrikansk stasborger. Grunden til at hun skal af HELT GRATIS med disse mopshvalpe er at NORGE er et utrolig koldt sted hvor en lille mops ikke kan klare sig pga af kulden...som Norge har året rundt... Godt så! - Det ved de norske opdrættere nok ikke.... Alt hvad jeg skulle betale var fly fra Norge til Danmark..
- Hvalpene var højt uddannede og der var en kvindelig og 2 mandelige flotte hvalpe, de var sunde og stor garanti for pleje og uddannelse... Hvad mon hvalpene er uddannet som??

Jeg har ikke skrevet mere med hende.. Jeg sendte der i mod en mail til dyrenettet, da jeg kan se deres advarsel om SVINDEL er over et år gammel... De tog også afærd kort tid efter jeg havde sendt min mail..

- Hvad mon der kan gøres bedre, jeg mener man vælter ikke ligefrem over dem herinde...

Kiggede lige igen og der er nu igen fyldt med den slags annoncer.. øv. Man kan hurtig se at der er noget galt når deres by og post nummer og land ikke hænger sammen, der er ikke tlf kun email som kontakt oplysning. Og så er det google translate som de har brugt.
- Hvad mon de får ud af det... måske Oprations X skulle kigge på sagen.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrenettet,dk..... Hvorfor - er det for let?
Kommentér på:
Dyrenettet,dk..... Hvorfor - er det for let?

Annonce