hjælp til pasning.........? {{forumTopicSubject}}
Jeg står med lidt af et problem, da min faste hundesitter har meldt fra, når vi d. 7-8-9 juli skal til Vig festival...
Jeg vil derfor høre om der er nogen herinde der har lyst/tid/mod til at passe min dejlige hund?
Oplysninger:
Jeg bor i Højby sj.
vi vil højst sandsynligt komme hjem om natten
Benjii kan ikke med andre hunde.
Benjii er ikke god til små børn
Benjii er ikke vild med vilde børn
Benjii er en dejlig puttegøj, der hurtigt knytter sig til et enkelt menneske eller to, men ikke er vild med de helt store forsamlinger.
Han kan gå pænt i snor, men trækker for det meste en hel del, men er heldigvis ikke så stærk, så det er ikke det store problem.
Når jeg går tur med Benjii er han bange for andre mennesker, hvilket han viser ved at puste sig op og gø voldsomt mens han trækker i snoren mod dem.
Det samme med andre hunde, hvor jeg er næsten sikker på han vil angribe, hvis han får muligheden for det.
Benjii er dog i træning for at kunne være sammen med andre hunde og han har trænet med 5 hunde (samtidig) hvilket endte rigtig godt og han kunne gå frit i deres have, med dem, dog var det nødvendigt at være obs hele tiden, da han er meget dominerende og ofte forsøgte at parre/dominere de andre
Jeg håber der finden en engel i nærheden af hvor jeg bor, der har lyst til at have Benjii hjemme hos sig, mens vi er afsted...
Benjii kan godt være alene hjemme, men kan godt finde på at skrabe på døren og gø.
Dette gør han ikke længere herhjemme, men vi kan jo ikke lade ham alene 18 timer.....
mvh. katja
toffemis@hotmail.com
*benjii er en str. dansk/svensk gårdhund - se billeder af ham på min profil.
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 85
Benjii kan godt være i hus med katte, men hvis de flygter fra ham eller hvæser af ham, gøer han af dem og jagter dem.
Benjii gøer en del, men stopper hvis man kalder ham til sig og får ham på andre tanker, f.eks. med lidt sit/dæk-træning
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Ville gerne hjælpe, men har for det første selv fire hunde, og passer to og har en på venteliste, hvis nogen springer fra.
Men sig til hvis du skal bruge hjælp til noget mht hundesitter eller sådan.
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 85
hjælp til pasning.........?