Øv for en dag:/ Øv for en dag:/
Da far stod op gik han ud og luftede mig og de kørte så ud i børnehaven med min menneske søster , pisse fedt synes jeg for jeg havde hele det store badeværelse for mig selv, da mor og far så kom hjem havede jeg laver en lille og en stor upser på gulvet, og hvad tror i så de gør ??? De puttede mig sku i bad jeg luktede lige så godt a både det ene og det andet for jeg havde jo jogget rundt i det sys jeg duftede helt fantastisk men det sys min mor og far ikke så jeg kom jo så i bad og jeg havder der for er helt sikker på at bruseren kan finde på at spise mig
Uhh skulle lige ud med det for vil gerne bytte min mor til en mor der ikke putter mig i bad
Potedask fra Buster
Og god dag til jer alle ...
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.145
I burde skamme jer!
feb 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 642
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.145
feb 2008
Ejj der er sku ikk noget værre hvis sådan en beskidt hund kommer i møblerne... Men sjovt han elsker at være på badeværelset han går hele tiden der ud men tror det er fordi der er dejligt køligt derude..
Ejj han er sku en go hund den lille buster
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 125 Svar: 778
- har været i bad 2 gange i den her uge nu
- bare fordi man har lidt sand med hjem fra stranden så skal man i bad inden man må komme op i sengen, øv altså ..
& i dag da mor blev klippet af frisøren så ville jeg jo bare hjælpe med at hoppe op og bide lidt hår af, men nej så blev mor "lidt" sur og så måtte jeg kigge på over fra kurven af.
Men hun er alligevel en god mor for i formiddages mødte vi en hjemmehjælper der gik med en ældre dames hund, hun kunne ikke selv gå med den, så den fik lige en rundte så den kunne tisse af osv. Det kunne mor ikke have i sit lille hoved så damen fik mors nr og nu venter vi på hundes ejer ringer, hvis altså hun vil tage imod mors hjælp og så har jeg da en at følges med engang imellem
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 63 Svar: 1.399
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.238
Jeg måtte i bad den anden dag, bare fordi jeg havde fundet DAKAcontaineren væltet, lige efter DAKA havde været og hentet indholdet... Kan i forstå det? Jeg havde jo kun været lidt inde i den, og jeg synes ellers den lugter rigtig dejlig her i sommervarmen..
Mvh. Havana
feb 2008
Øv for en dag:/