810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Øv for en dag:/ Øv for en dag:/

Da far stod op gik han ud og luftede mig og de kørte så ud i børnehaven med min menneske søster , pisse fedt synes jeg for jeg havde hele det store badeværelse for mig selv, da mor og far så kom hjem havede jeg laver en lille og en stor upser på gulvet, og hvad tror i så de gør ??? De puttede mig sku i bad jeg luktede lige så godt a både det ene og det andet for jeg havde jo jogget rundt i det sys jeg duftede helt fantastisk men det sys min mor og far ikke så jeg kom jo så i bad og jeg havder der for er helt sikker på at bruseren kan finde på at spise mig smiley

Uhh skulle lige ud med det for vil gerne bytte min mor til en mor der ikke putter mig i bad smiley

Potedask fra Buster smiley
Og god dag til jer alle ... smiley smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv for en dag:/
  • #1   30. jun 2011 Stakkels Buster

I burde skamme jer!

• #2   30. jun 2011 Ja ikke ? smiley

• #3   30. jun 2011 Jo !

• #4   30. jun 2011 Heeeh ...
    Ejj der er sku ikk noget værre hvis sådan en beskidt hund kommer i møblerne... Men sjovt han elsker at være på badeværelset han går hele tiden der ud men tror det er fordi der er dejligt køligt derude.. smiley
    Ejj han er sku en go hund den lille buster smiley smiley

• #5   30. jun 2011 Min mor og far er også dumme så smiley
    - har været i bad 2 gange i den her uge nu smiley
    - bare fordi man har lidt sand med hjem fra stranden så skal man i bad inden man må komme op i sengen, øv altså ..

& i dag da mor blev klippet af frisøren så ville jeg jo bare hjælpe med at hoppe op og bide lidt hår af, men nej så blev mor "lidt" sur og så måtte jeg kigge på over fra kurven af.

Men hun er alligevel en god mor for i formiddages mødte vi en hjemmehjælper der gik med en ældre dames hund, hun kunne ikke selv gå med den, så den fik lige en rundte så den kunne tisse af osv. Det kunne mor ikke have i sit lille hoved så damen fik mors nr og nu venter vi på hundes ejer ringer, hvis altså hun vil tage imod mors hjælp og så har jeg da en at følges med engang imellem smiley - Når nu vil jeg tage mig en lur, for i aften skal vi over til "Farmor" & jeg glæder mig allerede til alt det mad der falder ned når hun står og laver mad. ("mor og far ved slet ikke hvor meget jeg enligt får") smiley

• #6   30. jun 2011 ej buster det kender jeg godt det der. Jeg havde en dag set mit snit til at løbe over i naboens stald og rulle mig lidt. Da jeg så kom hjem og ville lade mor dufte til mig smed hun mig straks i bad og smurte mig ind i sæbe hele 3 gange før hun syntes at jeg duftede godt. Du kan tro jeg var sur nøj hvor jeg stank af sæbe ad bad siger jeg bare. Der gik et par timer før jeg gad og snakke med hende igen.

• #7   30. jun 2011 Jeg forstår dig..
    Jeg måtte i bad den anden dag, bare fordi jeg havde fundet DAKAcontaineren væltet, lige efter DAKA havde været og hentet indholdet... Kan i forstå det? Jeg havde jo kun været lidt inde i den, og jeg synes ellers den lugter rigtig dejlig her i sommervarmen..
    Mvh. Havana

• #8   30. jun 2011 Ja de mødre er nogen trælse nogen man skal altid dufte godt og være pæn og ordenlig og hvor let er det lige for en hund? Der er så meget man lige kan rulle sig i, og når jeg er rigtig go tisser jeg da os lige på mig selv og så skæller mor ud og siger jeg er ulækker og at hun slet ikke gider at røre ved mig og det forstår jeg bare slet ikke... øv alt de forældre der glæder mig til jeg bliver 18 så bestemmer jeg selv tror jeg nok heheh smiley

Kommentér på:
Øv for en dag:/

Annonce