1.603 visninger
|
Oprettet:
Underbid {{forumTopicSubject}}
jeg sad lige igår og studerede bamse s små tænder som er begyndt at falde ud opdager at han faktisk har meget lidt underbid ikke noget man kan se. Har undret mig lidt over at der ikke står noget i hans sundheds. Nu gør det mig ingenting det har bare sin charme men er der noget man skal være opmærksom på når de har det ? Og kan det blive værre end det er nu når han stadig er hvalp og vokser ?
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
Bidet kan ændre sig indtil de er voksne, så ja, det kan blive værre og det kan forsvinde igen.
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.545
Den eneste bidstilling der er usund for hunden er overbid.
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Og hun har ingen problemer i forhold til sit underbid. Det er der bare og har ikke vokset sig større siden hun var hvalp
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 181
Lotte n : nej er bestemt ikke bange han er skøn som han er men nysgerig for om det kunne blive værre ordet værre lyder måske som om jeg ikke vil have det men synes hunde med underbid er så charmerende og kunne godt være der var noget man skulle være ops på. Der er så mange ting i dag hvor man bliver over rasket. Har læst en del om hunde inden jeg fik ham men kan se jeg har meget at lære endnu.
Tina : nej er bestemt heller ikke nødvendigt men en af hans søskende havde det og det stod i hendes men hvis det kan ændre sig i så lang tid har det nok ikke været til at se på ham dengang:)
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 30 Hunde: 15 Emner: 96 Svar: 1.545
Min veninde havde sin 8-årige hund på udstilling. En af de andre deltagere ser den har underbid "Guuud, den har jo underbid! Kan den så godt spise?" " Ja, den lever da endnu."
Jeg tænker aldrig over at mine har underbid. Bare sørg for at han har godt med tyggeting så han kan holde sine tænder rene. Som med alle andre hunde
apr 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 41 Svar: 181
Underbid