{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Hund med på job {{forumTopicSubject}}

Ganske enkelt! Har i jeres hund med på job? og hvordan fungere det for jer?

Jeg har mine hunde med på job, hvis jeg og min kæreste har lang arbejdsdag, så de ikke skal være alene hjemme alt for meget..

Det fungere ganske fint for mig da jeg arbejder i en kiosk og der er en lille gård de kan rende rundt i og hygge sig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund med på job
  • #1   29. jun 2011 Nej det har jeg ikke. Han ville simpelthen ikke trives i et storrumskontor med 80 medarbejdere

• #2   29. jun 2011 Nej det har jeg ikke. Hvad siger Fødevarestyrelsen til der er dyr i nærheden af fødevarer?

• #3   29. jun 2011 Ikke altid.

Mit 'job' er at passe eller gå tur med hunde, så hun kommer med hvis hun kan enes med de andre hunde smiley

• #4   29. jun 2011 Syntes i det er en god ide hvis man har mulighed for det?

havde nemlig en kunde forleden der sagde at man da ikke kunne ta sit dyr med på job.. Det var da noget forfærdeligt noget at gøre.. hunden har jo ingen tidsfornemmelse så den kan lige så godt være hjemme..

Jeg nyder at ha mine hunde med på job..

Lars M - Der må ikke være dyr i nærheden af fødevarer? hvorfor?

• #5   29. jun 2011 Ja, gårdhundene er tit med, de fanger rotter og mus på gården..

• #6   29. jun 2011 Vejret er vel ikke altid til at de er udenfor?
    Syntes det er en fin ide at have hunden med på job, hvis rammerne er til det og de ikke skal luftes hele tiden, da man jo skal passe sit job og ikke hunden.

• #7   29. jun 2011 Nej, jeg har godt nok stort kontor, men må ikke have ham med pga. eventuel allergi ved kollegaer og borgere. Men ellers tror jeg såmænd gerne han måtte komme med.
    Min kæreste kunne godt have ham med på job men arbejder i en kemisk virksomhed, så det gør vi bare ikke, hvis han smutter ud i produktionen..

Hundene må da gerne være i gårdhaven uden problemer, de må bare ikke være inden for i kioskens område smiley

• #8   29. jun 2011 Lars M - Nej vejret er ikke altid så godt.. Så har jeg et lille kontor hvor de gerne må være

Marianne - Vi har et "baglokale/kontor" hvor de gerne må være, men de er begge trænet i ikke at gå i kiosken smiley

• #10   29. jun 2011 maria - Hihi hvor er han bare sød!

• #11   29. jun 2011 Jeg har kun haft mine med få gange, hvis jeg har arbejdet om natten, så er jeg alene. Lilly stresser ret meget over at være med og være på - fordi hun altid vil holde øje med hvor jeg er og derfor ikke kan slappe af. Silas elsker det. Han elsker at være med hvor jeg er.

I hverdagen fungere det ikke da jeg arbejder på universitetet hvor der er en milliard mennesker der render frem og tilbage.

• #12   29. jun 2011 Nårh hvor er han nuttet Maria smiley

Milo er også begyndt at hoppe op på kærestens skrivebord, oven i tegneplade og det hele haha. Og han er noget større smiley

• #14   29. jun 2011 Jeg har haft min hund med to gange. Jeg arbejder på et ejendomsmægler kontor - så der skal ikke gå hund rundt normalt.

Den ene gang var fordi han var syg, og den anden fordi jeg tog en ekstra vagt, men skulle afsted med hunden så jeg sagde ok, men så var jeg nødt til at have ham med.
    Han bliver så placeret i køkkenet og får besked på at blive der. For vi kan ikke forvente at alle synes om der er en hund, og der skal tages hensyn til kunderne.

• #15   29. jun 2011 Misja - Helt korrekt at der skal tages hensyn til kunderne! smiley

Her hvor jeg arbejder er folk vant til at der er hund da her tidligere har været en vagthund.. Men derfor bliver de i baglokalet eller i gården alligevel smiley

• #16   29. jun 2011 Maria, jeg syntes det såååå sødt når han lige hopper derop hehe.
    Så er der jo godt overblik over farmand :o)

• #17   29. jun 2011 Benny er altid med på arbejde, jeg sidder alene på kontoret, så han generer ikke nogen.
    Når det er godt vejr ligger han uden for, eller ligger han inde på sit tæppe.

Det er nu rigtig hyggeligt at have ham med, ikke fordi han går meget væsen af sig, men ind imellem kommer der da lige sådan en snude under armen, så han kan få lidt opmærksomhed.

Og så er det jo rart han ikke skal være alene hjemme.

• #18   29. jun 2011 Jeg har haft mine sidste 4 hvalpe ned på job....Nu er jeg jo blevet pens. så det er ikke længhere aktuelt....Men for os var det super.
    Vi var på besøg på min gamle arbjedsplads i forgårs med den sidste hvalp...ikke oprettet endnu her inde....Der blev hilst på mange mennesker og forskelligt udstyr man ikke lige møde på sine daglige ture.

• #20   29. jun 2011 Jeg synes det er ok at ansatte har deres hunde med, i butikker hos frisører ved dyrlægen og lignende. Men jeg synes at hvor der kommer kunder skal hunden holdes ude bag ved. Man kan ikke forvente alle elsker hunden, af hensyn til allergi osv.

Men jeg ville synes det var fedt at have job hvor man hunne have hunden med.

• #21   29. jun 2011 Hjælper nogl af mine mors venner på deres planteskole for tiden, så vi er 10 mennesker og 7 hunde smiley

• #22   29. jun 2011 Min tidl. frisør har sin hund med på job altid. Han ligger i sofaen inde i salonen. Og det syntes jeg bare er så fedt. Mere af det tak - for mit vedkommende smiley
    Så står der sådan en overglad hund når man kommer. Det er sku da sødt hehe.

• #23   29. jun 2011 Jeg har hund med på arbejde..
    Nogle gange kun min egen og en gang imellem passer jeg mine forældres hund (e)

Hunden er i baglokalet med en gitterlåge.. Og de fleste kunder siger nåreh.. Må vi snakke med den.?

jeg har en dyrehandel, så det er vel på et eller andet niveau en naturlig ting med en hund.

• #24   29. jun 2011 Tina - Hvad er en dyrehandel uden en hund ?! smiley hahaha

• #25   29. jun 2011 Ja da.... men kun når jeg arbejder hjemmefra smiley
    Jeg tror ikke, ledelsen på OUH ville tage godt imod King, så der må han blive hjemme. Men mine hjemmearbejdsdage bliver fordelt mellem arbejde, hund, børn og div. smiley

• #26   29. jun 2011 Molly : Lige præcis :o)

ironisk nok er de eneste dyr i dyrehandlen ikke til salg.. ;-))

• #29   29. jun 2011 Jeg har også mine med en gang imellem, som Tina er jeg også selvstændig med en dyrehandel....
    -Oplever ofte at kunderne spørger efter dem når de ikke er med..

• #31   29. jun 2011 Ulla - Generelt hunde sammen med ældre mennesker er bare et hit.. Jeg har nogle gange mine tøser med på det plejehjem hvor min mor arbejder.. og gud hvor de ældre sys det er skønt! smiley og hundene også!

• #33   29. jun 2011 Neeej smiley Men det er bare en kanon god ide anyway fordi det giver lidt ekstra pift til hverdagen.. (min mor siger at plejehjemmet liver op når der har været en hund ) smiley

• #35   29. jun 2011 helt bestemt.. tror bare jeg fik formuleret mig lidt forkert smiley

• #37   29. jun 2011 Jeg tog gerne hunden med på arbejde hvis forholdene var til det. Vi sidder desværre i storrumskontor. Jeg havde hende med en dag den ene vinter. Alle mine kolleger var sneet inde, og jeg kom kun frem fordi Lúa trak mig gennem sneen smiley Så hun fik en hyggelig dag på kontoret alene med mig.
    Min mand studerer og kunne sagtens have hunden med. Men lokalet er meget varmt og det er ikke optimalt for en hund med underuld.
    Vores hund har tidsfornemmelse og skal ikke være alene hjemme i lang tid. Vi har forskudte arbejde/skoletider, så hun er max alene i 6 timer.

• #38   21. okt 2013
    Charlotte F
    Svar: 24

Hunde: 1
    Fotoalbum: 1 1 minut siden
    Hej alle sammen,

Sidder og læser jeres skønne historier om at have hund med job.
    Det er sådan at, jeg står og mangler nogen som kunne tænke sig at fortælle om, det at have hund med job til et tema jeg skal kører Q-Pets facebook side.

Det drejer sig om et lille oplæg, hvor du fortæller hvordan det at have hund med og hvad det giver dig i hverdagen.. Max 200 ord.

Hvis dette kunne have interesse, så skriv da gerne til mig på cf@qpet.dk

Q-Pet er en grossist virksomhed, som sælger dyre artikler. Jeg er i praktik ved virksomheden, hvor jeg b.la styre deres facebook, med forskellige temaer, konkurrencer mv.

Jeg håber du har lyst til at dele din, hund med på job historier med mig og hele Q-Pets facebook side.

- Charlotte Frost

Kommentér på:
Hund med på job

Annonce