Syg hund..... Syg hund.....
Min hund startede med at have tynd mave lørdag, gav ham derfor skånekost, og fik fat i noget Zoolac om mandag, og han fastede en dag, kun med vand og Zoolac, men det forsatte, han var heller ikke særlig aktiv, men synes så at han blev lidt bedre i en kort periode... Jeg ringede til dyrlægen om mandagen, og sagde at jeg bare skulle forsætte med den behandling jeg havde gang i, og det slog jeg mig til tåls med, men i går havde jeg fået nok, for det er ikke til at holde ud, man bliver sgu så bange og nervøs når ens hund er syg, så jeg fik en tid ved dyrlægen igår, og fik lov til at møde senere på mit arbejde, så jeg kunne komme afsted. Han blev undersøgt på kryds og tværs, og det alt held, tror dyrlægen "bare" han har spist et eller andet, som har slået han mave helt ud, og er nu i behandling for en sikkerheds skyld med antibiotica og fået noget andet pasta ligne som hedder Pro-Kolin, som skulle være en tand bedre end Zoolac, synes også han virker mere friskere idag.....heldigvis...... for man bliver bare så bange og føler sig magtsløs når ens kæreste eje er syg..
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 66 Svar: 1.915
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 72 Svar: 634
Syg hund.....