{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Opdatering på Kaoz´ negle {{forumTopicSubject}}

* For lange negle, klippet og brændt hos dr dyr
* Klovoldsbetændelse i 2 klør, pinicillin og ro
* Neglen flækker, vi ser tiden an
* ½delen af negen falder af, nerven blottet
* Klovoldsbetændelsen kommer igen, pinicillin på ny
* En negl mere knækker, dog ingen synderlige komplikationer
* Den dårligste negl bliver stødt og Kaoz kan faktisk ikke gå på andet end helt plane overflader (skete for 3 dage siden)

MEN NU !!!!! Nu skulle de negle ikke give os mere bøvl *krydser fingre og ønsker af hele mit hjerte*

Det har været nogle trælse måneder.. godt nok med gode perioder hvor vi intet mærkede til skaden, men de sidste 3 dage har den stået på havetisning og absolut ingen ture uden for grunden, ingen vilde lege og ingen noget som helst - stakkels stakkels Kaoz der bare har kedet pelsen ud af måsen og forsøgt at få moar med på unoder ; )

Vi var så ved dr idag og blive lagt i narkose og få fjernet den halve og pinefulde negl. Dyrlægen vælger at fjerne alle 3 der er/har været skadet, og Kaoz har nu 2 indbundne højreben, forbindinger i smarte farver med mønster på og det hele =D

Han er vågen, men bliver svimmel og klynker lidt hvis jeg leger med ham (tosser ham lidt op for at se hvor vågen han er blevet) - så han ligger på sofaen og logrer når han opdager vi kigger på hyam.. 2 tæpper på, en pyntepude under kohovedet og en sprutte-arm som sutteklud =)

Er spændt på hvor smertepåvirket han vil være, dyrlægen mente ikke der burde være det store - men nu må vi jo se når han engang vælger at forsøge sig på egne ben =)

Ville lige opdatere, i får en opdatering mere når jeg ved reelt hvordan han har taget det =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på Kaoz´ negle
Kommentér på:
Opdatering på Kaoz´ negle

Annonce