2.789 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Wolfsblut-forhandler i/nær Århus. Wolfsblut-forhandler i/nær Århus.

Efter at ahve læst en masse indlæg herinde om Wolfsblut foder, er jeg blevet meget interesseret i at prøve det til min gravhund.

Min hund er allergisk overfor korn, og lige nu fodrer jeg ham med Kingsmoor Pure. Det fungerer egentlig fint nok, men jeg kunne godt tænke mig at prøve Wolfsblut, for at se om det er bedre, hvilket jeg selv tror det er.

Jeg er ikke så vild med at bestille det hjem fra Tyskland, før jeg ved, om det er det foder, han skal fortsætte på, så er der nogen herinde der kender en fysisk butik i Århus/Skanderborg/Odder/Horsens området der forhandler Wolfsblut ville det være dejligt.

Er der ellers nogen, der ved hvem den danske importør er, for så kunne jeg også prøve at kontakte dem for at få oplyst forhandlere.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wolfsblut-forhandler i/nær Århus.
  • #1   21. jun 2011 følger i lige med, for søger også en forhandler nær århus

• #2   21. jun 2011 www.safedogdk ,Petfoods.dk www.bigbullies.dk ,Porcani.dk forhandler Wolfsblut

• #3   21. jun 2011 - og www.dalumdyrehandel.dk forhandler det også, og er rimelige med fragten

• #4   21. jun 2011 Jeg bruger selv wolfsblut, og jeg skifter ALDRIG til andet så længe det forsætter så godt som nu smiley Så jeg er sikker på du nok skal blive glad for dit valg… Jeg har selv været rigtig glad for foder xperssen fordi de sælger i 2 kilos sække. Jeg køber en sæk og skifter smag når der ikke er mere (ca. en måned til 10 kg hund).
    De er hurtige – ikke vanvittigt dyre og det kommer altid med en lille ekstra ting som f.eks. et tyggeben eller godbidder.
    Derudover har de et stort sortiment af foderprøver man kan købe eller få gratis så du kan prøve de forskellige smagsvarianter smiley

http://www.foderxpressen.dk/shop/wolfsblut-156c1.html

• tattooist p
    tattooist p Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 47
    #5   21. jun 2011 Berit J

Husk på at hunde skal være på foderet i 6 uger før du kan se den endelige effekt så det kan godt betale sig at købe det hjem, du kan jo bestille mindre poser besparelsen kan betale sig.

• #6   21. jun 2011 Jeg giver også mine gravhunde det, og har gjort det i et lille år nu. Jeg er dog begyndt at bestille det hjem fra Tyskland (2. gang i denne omgang).
    Mine får Alaska om morgenen og Wild Duck om aftenen smiley Jeg har som 3. smags variant købt wide plain smiley

Som Tattooist skriver - skal der gå de ca 6 uger før du kan se forskel (det skal kørse ordentlig "ind" i systemet) smiley

I Tyskland kan du også købe 2 kg poser smiley

• #7   21. jun 2011 Tak for alle jeres hurtige svar.

Jeg ved godt, at alt foder skal have en indkøringsperiode, inden man kan se hvordan hunden reagerer, og det har min hund også haft. Han har været på Kingsmoor i nogle mdr. nu, og som sagt er jeg egentlig tilfreds nok med resultatet, men jeg synes bare at Wolfsblut lyder lige en tand mere lækkert..

Mette T: Via safedog.dk linket lykkedes det mig faktisk at finde en forhandler i Ørting syd for Odder. Det er godt nok en netbutik, men der står på deres side, at man er velkommen til at hente foderet på deres adresse hvis man vil spare fragtprisen.
    forhandleren hedder halen.dk

Jeg er nok mest interesseret i at prøve Wide Plan varianten til min hund, hvordan er jeres erfaringer med den?

• #8   21. jun 2011 Heste varianten Wide Plain ser jeg også frem til at få kørt ind her i huset smiley

Held & lykke med vuffen og wolfsblut :))

• #9   21. jun 2011 www.aarhushundecenter.dk har det

• #10   21. jun 2011 Det er MEGET billigere i Tyskland end i danmark. smiley

• #11   21. jun 2011 Jeg ved selvfølgelig godt, at det er billigerre i Tyskland, men som jeg også har skrevet, gider jeg ikke bestille fra Tyskland, før jeg ved om min hund skal fast på Wolfsblut. Hvis det ender med, at han skal blive på det, vil jeg også bestille det fra nettet, da der jo er mange penge at spare..

Århus hundecenter har lukket deres fysiske butik i Viby, jeg kom til en låst dør og en tom butik i sidste uge. På trods af det har de stadig det store skilt hængende ud mod Skanderborgvej.

• #12   26. jun 2011 Nå jeg fandt frem til en anden forhandler i Østjylland, nemlig butikken Hund med glæde i Overfussing udenfor Randers.

Jeg kørte derop i fredags og købte Wild Pacific og Blue Mountain med hjem. Helene deroppe er rigtig sød at snakke med, og har en stor viden om foder.

Min gravhund spiste lidt af foderet blandet sammen med Kingsmoor, slikkede sin skål ren og skred ud i haven bagefter og satte sig i solen. Ja han har aldrig rigtig været taknemmelig for mad, han spiser såmen bare det man serverer for ham.

Jeg synes allerede, at der kommer mindre afføring, synes egentlig der kom en del mere med Kingsmoor.

Pia: har du fået åbnet posen med Wide Plain?
    Helene havde den ikke hjemme, da jeg var deroppe, og hun sagde at hun synes foderpillerne var lidt små. Min gravhund kan godt lide at tykke maden, og størrelsen og formen på Wild Pacific synes jeg er perfekt til ham, så jeg er kommet lidt i tvivl om Wide Plain er noget for ham, da jeg ved at han bare sluger pillerne, hvis de er for små.
    Hvad synes du eller I andre om størrelsen??

• #13   27. jun 2011 Ja mine gravhunde er helt vilde med Wide Plain smiley Men pille str. er mindre end Wild Pacific smiley

• #14   27. jun 2011 Dejligt at dine hunde er vilde med Wide Plain. Det kunne da godt være, at jeg skulle prøve at købe 2 kg af den, og så se hvordan det går med størrelsen.

Jeg får en hvalp hjem om 3 uger, og hun kan jo spise det sammen med sit hvalpefoder, hvis pillerne er for små til gravhunden.

• #15   27. jun 2011 Jeg foder kun med Wide Plain. Hest er nemlig næsten ikke allergi fremkaldende. smiley Og så elsker de det!

Kommentér på:
Wolfsblut-forhandler i/nær Århus.

Annonce