Wolfsblut-forhandler i/nær Århus. Wolfsblut-forhandler i/nær Århus.
Efter at ahve læst en masse indlæg herinde om Wolfsblut foder, er jeg blevet meget interesseret i at prøve det til min gravhund.
Min hund er allergisk overfor korn, og lige nu fodrer jeg ham med Kingsmoor Pure. Det fungerer egentlig fint nok, men jeg kunne godt tænke mig at prøve Wolfsblut, for at se om det er bedre, hvilket jeg selv tror det er.
Jeg er ikke så vild med at bestille det hjem fra Tyskland, før jeg ved, om det er det foder, han skal fortsætte på, så er der nogen herinde der kender en fysisk butik i Århus/Skanderborg/Odder/Horsens området der forhandler Wolfsblut ville det være dejligt.
Er der ellers nogen, der ved hvem den danske importør er, for så kunne jeg også prøve at kontakte dem for at få oplyst forhandlere.
jul 2010
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 72 Svar: 274
okt 2006
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 125 Svar: 4.332
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 58 Hunde: 8 Emner: 398 Svar: 2.780
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.949
De er hurtige – ikke vanvittigt dyre og det kommer altid med en lille ekstra ting som f.eks. et tyggeben eller godbidder.
Derudover har de et stort sortiment af foderprøver man kan købe eller få gratis så du kan prøve de forskellige smagsvarianter
http://www.foderxpressen.dk/shop/wolfsblut-156c1.html
jul 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 47
Husk på at hunde skal være på foderet i 6 uger før du kan se den endelige effekt så det kan godt betale sig at købe det hjem, du kan jo bestille mindre poser besparelsen kan betale sig.
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
Mine får Alaska om morgenen og Wild Duck om aftenen
Som Tattooist skriver - skal der gå de ca 6 uger før du kan se forskel (det skal kørse ordentlig "ind" i systemet)
I Tyskland kan du også købe 2 kg poser
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 33
Jeg ved godt, at alt foder skal have en indkøringsperiode, inden man kan se hvordan hunden reagerer, og det har min hund også haft. Han har været på Kingsmoor i nogle mdr. nu, og som sagt er jeg egentlig tilfreds nok med resultatet, men jeg synes bare at Wolfsblut lyder lige en tand mere lækkert..
Mette T: Via safedog.dk linket lykkedes det mig faktisk at finde en forhandler i Ørting syd for Odder. Det er godt nok en netbutik, men der står på deres side, at man er velkommen til at hente foderet på deres adresse hvis man vil spare fragtprisen.
forhandleren hedder halen.dk
Jeg er nok mest interesseret i at prøve Wide Plan varianten til min hund, hvordan er jeres erfaringer med den?
feb 2006
Held & lykke med vuffen og wolfsblut :))
okt 2006
Følger: 53 Følgere: 55 Hunde: 7 Emner: 35 Svar: 194
apr 2009
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 294
dec 2008
Århus hundecenter har lukket deres fysiske butik i Viby, jeg kom til en låst dør og en tom butik i sidste uge. På trods af det har de stadig det store skilt hængende ud mod Skanderborgvej.
dec 2008
Jeg kørte derop i fredags og købte Wild Pacific og Blue Mountain med hjem. Helene deroppe er rigtig sød at snakke med, og har en stor viden om foder.
Min gravhund spiste lidt af foderet blandet sammen med Kingsmoor, slikkede sin skål ren og skred ud i haven bagefter og satte sig i solen. Ja han har aldrig rigtig været taknemmelig for mad, han spiser såmen bare det man serverer for ham.
Jeg synes allerede, at der kommer mindre afføring, synes egentlig der kom en del mere med Kingsmoor.
Pia: har du fået åbnet posen med Wide Plain?
Helene havde den ikke hjemme, da jeg var deroppe, og hun sagde at hun synes foderpillerne var lidt små. Min gravhund kan godt lide at tykke maden, og størrelsen og formen på Wild Pacific synes jeg er perfekt til ham, så jeg er kommet lidt i tvivl om Wide Plain er noget for ham, da jeg ved at han bare sluger pillerne, hvis de er for små.
Hvad synes du eller I andre om størrelsen??
feb 2006
dec 2008
Jeg får en hvalp hjem om 3 uger, og hun kan jo spise det sammen med sit hvalpefoder, hvis pillerne er for små til gravhunden.
apr 2009
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 294
Wolfsblut-forhandler i/nær Århus.