{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Lovgivning ang Chipning SENEST som 8 uger {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der syntes er der er MANGE sælgere af Hvalp som OVERHOVEDET ikke overholder denne lov? Enten fordi de ikke kender til den, Eller fordi de er ligeglad?

Er jeg den eneste der harmes over at Folk er ligeglad med lovgivningen???
Hører også om fler og flere hvalpekøbere som får en hvalp som 8 uger som ikke er chippet hvor jeg så siger til dem at det skulle opdrætter havde gjordt inden de bliver henter som 8uger fordi de siger lovgivningen hvor at de så står der og siger det er da lige meget osv.. Jeg ville selv gøre det osv osv.. Hvorfor er det sådan et stort problem? Og hvem vil ikke gerne have en lille hvalp som ER chippet i forvejen??? :S Ja jeg forstår det virkelig ikke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovgivning ang Chipning SENEST som 8 uger
  • #2   20. jun 2011 Enig med Linda - MEN som sælger bør man skisme også sætte sig ind i tingene.

• #4   20. jun 2011 Jeg havde i sidste uge en kunde i butikke der lige havde hentet sin 9 ugers hvalp, den var heller ikke chippet, sælgers argument for at de ikke var chippet var at hun havde for mange hunde regisreret i sit navn, fordi køberne glemte at omregistrere hundene..
    -For mig bare en dårlig undskyldning.....

• #5   20. jun 2011 Vi har lige købt hvalp, godt nok ikke fået hende hjem endnu, men vi har valgt osv. ((link fjernet)
    - jeg anede ærlig talt intet om den lovgivning, det var sælger der gjorde mig opmærksom på det. Så det er selvfølgelig ordnet inden de 8 uger.
    Jeg vil ikke sidde og forsvare det eller noget, men jeg havde bare taget for givet, at det var udgifter som køber tog til sig, og selv skulle sørge for når man havde fået hvalpen, eller i hvert fald at det var valgfrit for sælger, om man gjorde det eller ej.
    Jeg blev klogere, og lærte af det, men at blive harm over det, det kan jeg ikke.

Håber ikke jeg får en sviner nu xD

• #6   20. jun 2011 Jeg bliver harm over at Sælger vælger at sælge dem uden chip selvom de ved det nogle gange. Og ikke nævner det for køber hvis de ved det.

• #7   20. jun 2011 Man kan jo registrere de hvalpe man har der er solgt i køberen navn. Så kan ikke se at det er en "god grund" at man så har for mange hunde registreres i ens navn. Men der er selvfølgelig også mange der først sætter hunden til salg som 8 uger gammel istedet for at sætte den til salg tidligt så de er i god tid..

• #8   20. jun 2011 jeg ville aldrig sælge eller købe en hvalp uden chip...men helt ærlig synes jeg det lidt dumt, med at de skal være chipmærket inden de er 8 uger, fordi chihuahuahvalpe nogle gange bare er for små til det, så det er lidt syndt at gøre det inden de fylder 8 uger, men så skal man gøre det, når de er 8 uger og skal vaccineres alligvel

• #9   20. jun 2011 Ejer af de 3 C'er... : Enig, er man klar over det, men vælger at holde det skjult, så synes jeg straks det er noget helt andet, og dét kan jeg godt blive harm over.

• #10   20. jun 2011 Jeg synes de er lige gode om det, jeg vil ikke betale en masse penge på en hund og så selv skal stå for chipningen.

Sådan et sted ville jeg melde og har haft gjort, men ved ikke om der blev gjort noget ved det

Kommentér på:
Lovgivning ang Chipning SENEST som 8 uger

Annonce