{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

god aktivering lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg står i den situation at jeg skal over og passe min veninden to labbe hanner, på mdr. da der er sket noget i familien så de bliver nød til at tage afsted i et døgns tid. Jeg tager der over her om et par timer, og bliver der natten over, og kommer de ikke hjem til middag så tager jeg selvfølgelig over igen, men hvad kan jeg aktivere de to banditter med så de bliver trætte. Jeg har tænkt noget søgning på græs efter nogle godbidder, og så tager vi til stranden eller i skoven så de får nogle gode og fremmede dufe i næsen, men andre gode ideer????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god aktivering lidt hjælp
  • #1   20. jun 2011 Skov/strandtur lyder som en rigtig god ide=) og søge er også rigtig godt både mad, guffer og legetøj. Ellers et lækkert ben til i aften ville helt sikkert også falde i god jord =)

• #2   20. jun 2011 Har du evt. noget aktivitets legetøj (puslespil) til dine egne, som du kunne tage med?
    Det er ihvertfald noget af det mine elsker, når de bliver taget frem.

• #3   20. jun 2011 Nej det har jeg desværre ikke, vores er glade for tur i skoven osv så har ikke de store behov for det til mine, men ved jo godt at to labber er noget andet en mine GD´er ;o) og ved de har været alene hjemme nogle timer når jeg kommer derover så der skal nok ske noget, ved min veninde plejer at tage dem med på en mark og lader dem rende løs, men har den mening at mental træt hund er bedre.... også fordi de har tendens til at ødelægge....

• #4   20. jun 2011 Anja, er helt enig smiley
    Jeg ville gøre begge dele. Først en skov/strand tur også noget hjerneaktivitet derhjemme. Gemme godbidder inde og ude, oppe og nede, eller lav spor.
    Også en godt kødben til afslapning om aften. smiley

Kommentér på:
god aktivering lidt hjælp

Annonce