{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Dårlig opførsel i ringen {{forumTopicSubject}}

Jeg har idag deltaget i udstillingen, som DKK har arrangeret i Valby med mine Pomeranier
I ringen blev en DKCH vinder til delt CAC, da ejeren ikke havde gjort opmærksom på, at hunden var fuldcertet og registreret som DKCH, fordi han så kunne "spærre" for en konkurrende hund.
Jeg gjorde opmærksom på fejlen og han fik frataget CAC, og dette blev givet til den hund ,som skulle have det.
Jeg synes det er så dårlig opførsel, at jeg har svært ved at tro kreds 6 kan bruge en ringtræner, som åbenbart udviser en dårlig opførsel fremover.
Dette er et citat fra DKK´s udstillingsregler for 2011 på side 21:
Hunde, som allerede har opnået de championatgivende certifikater, men ikke opfylder de øvrige
krav for opnåelse af dansk championat (fuldcertede hunde), kan ikke tildeles yderligere certifikater.
I sådanne tilfælde gives certifikatet videre til den højst placerede certifikatberettigede hund i konkurrencebedømmelsen.
Samme bestemmelse gælder for hunde, som har opnået det sidste certifikat
til dansk championat efter anmeldelsesfristens udløb.
Det er udstillerens pligt at gøre ringpersonalet opmærksom på, hvorvidt hans/hendes hund opfylder
udstillingsreglementets krav for tildeling af certifikat.
Bemærk: Hunde, der blot ikke har opnået minimumsalderen for sidste certifikat til DKCH betragtes
ikke som fuldcertede.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig opførsel i ringen
Kommentér på:
Dårlig opførsel i ringen

Annonce