{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.249 visninger | Oprettet:

Den perfekte hundebil til 3 hundebure {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Vi har kig på gulplade biler hvori vi kan have 3 hundebure.
(evt. dobbelt og 1 enkelt)
Rottweiler i øvrigt - det er jo ikke helt ligegyldigt med størrelsen smiley

Hvad har folk derude?

Vi har kigget på en Nissan X-trail og synes egentlig den er fin - men vi overvejer stadig.

Men hvad har I derude??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den perfekte hundebil til 3 hundebure
  • #1   18. jun 2011 Jeg har kigget på NIsan Navara har selv 3 hunde dobberman de 2 og en rotte blanding så det er ca samme størrelse...

Hvis man sæter top på navara'en kan der laves bure på ladet som kan klappes sammen og så har man stadigvæk plads bag førersæderne til sine egne ting :o)

• #2   18. jun 2011 Wendy: Navara'en bliver desværre lige dyr nok synes jeg smiley

Mer har du set pathfinder i stedet for? Mere eller mindre samme bil, bare lukket smiley

• #3   18. jun 2011 når jeg skal havde ny bil bliver det igen en ww ,men ikke kassebilen men en catty eller Turan ,har nu en toyota avantis er ikke til fres med den

• #4   18. jun 2011 Vi har også overvejet Touran - men er i tvivl om den er stor nok.
    Vi har ikke lige haft lejlighed til at måle smiley

• #7   18. jun 2011 Savner stadig min transporter smiley Kunne ha 4 hunde,klapvog samt diverse hundeting.. Samt havde 3 sæder foran.. Skulle aldrig ha solgt den smiley

• #8   18. jun 2011 Jeg har et super fed VW Transporter fra 2004 som jeg er kanon glad for... om jeg så fik 2 mio til at købe bil for, ville jeg købe mig en sprit ny transporter og labre larver og vingummi bamser for resten:-)

• #10   18. jun 2011 Grunden til jeg ville have navara'en er fordi vi gerne ville have 4 hjul trækket :o))

• #11   18. jun 2011 Wendy: Pathfinder har også 4 hjuls træk smiley

Ulla: Det kan godt være jeg er fjollet - men jeg kan ikke lide at mine hunde skal være ude i en trailer hehe. Jeg er panisk angst for at den ryger af under kørsel.
    Og jeg har desværre ikke plads til at have den stående.

Ejer af de 3 c'er: Hvordan kan man dele det i 3 rum, med de gitre?
    Og det kræver jo stadig en stor bil til 3 hunde.
    Men jo det er en mulighed hvis jeg kan lave 3 rum med det.

Laila: Uh jeg har også kigget transporter. Det er dælme en fin hundebil! Og ja de 3 sæder er nu altså bonus.

• #13   18. jun 2011 De gitre sætter du op enten i midten eller pr 3 del. nogle det har lidt større bil fx en transporter sætter dem lidt ligesom sådan et T så når du åbnet bagsmækken har du 2 rum der er splittet i midten og når du åbner skyde døren i siden har du et aflangt rum.

• #14   18. jun 2011 Udover det har Chevrolet lige lavet en nu stor model der hedder orlando eller sådan. Den skulle være MEGEt rummelig.

• #15   18. jun 2011 Ejer af de 3 c'er: Oki ja på den måde smiley Nok ikke en mulighed med mindre man køber transporter.
    Jeg tænker i en touran, hvis man deler den pr. 3 del.. hvordan skal hunden i midsterste stykke så komme ud? Uden at man skal have en af de 2 andre ud først... (måske bare mig der ikke kan se det for mig?)

Jeg så faktisk godt den der Orlando ved bilforhandleren i går, men jeg synes ikke den ser større ud end Touran? Og hvis valget står mellem de 2 - så bliver det touran'en hehe

Det er i øvrigt en brugt bil vi skal ud i, for vi har en Volvo vi skal ha byttet med smiley

• #16   18. jun 2011 hvis det ikke er en transporter kan du dele den op sådan her IxIxIxI Xérne er hundene. ... Men ellers har jeg et lille spørgsmål. Hvorfor skal de være Delt fra hinanden? Vores 3 hunde sidder altid op af hinanden fordi når vi er ude og kører ligger de sig og sover op af hinanden..

• #17   18. jun 2011 De tre c'er. Hvordan kommer den midterste ud uden at du skal have en af de andre ud?
    De skal være delt fordi det for os er det mest praktiske. Når jeg skal have en ud og træne så er jeg fri for at en anden synes den skal med ud.
    Og fordi jeg så ved at de har ro fra hinanden - de kan ikke komme op og toppes.

De er også adskilt herhjemme når de er alene - de kan se hinanden men med gitter i mellem. smiley

Kommentér på:
Den perfekte hundebil til 3 hundebure

Annonce