{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Ang. efterlysning af 4 hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg sad lige og så på Guloggratis og fald over en efterlysning..

En familie har fået stjålet 4 hunde.. Tænkte på om nogen har set eller høre noget til om de er kommet hjem igen..

Føler med familien og håber nogen kan hjælpe dem..

Her er lige et link til til efterlysningen
(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. efterlysning af 4 hunde
  • #1   13. jun 2011 Det er forfærdeligt smiley .
    Nede i den park hvor jeg bor er der blevet stjålet 2 dobbermans, en bla. af en engelsk bulldog og cane corso, og en rottweiler .

så nu er vi på jagt efter nogle der vil holde hundekamp, i rødovre, vanløse eller valby smiley

Det er det vi tror de vil bruge dem til .

• #2   14. jun 2011 Nej det er simpelthen skrækkelig at nogen kan finde på sådan noget. Jeg tør godt nok ikke lade min lille Casper stå ved butikkerne, og det jo mega synd for vi kan jo efterhånden ikke have vores hunde med os mere.. De får deres gåture og træning men før havde man dem jo med overalt for der kunne man lade dem vente udenfor mens man lige fik handlede eller hvad man skulle, det tør jeg ihvertfald ikke mere..

• #3   14. jun 2011 de sidste 20 år har der været hunde der blev stjålet når de stod uden for foretningern ved de hunde kroge så det er da ikke noget nyt i ,man sætter jo heller ik sin barnevogen uden for merre hvorfor så en hund

Kommentér på:
Ang. efterlysning af 4 hunde

Annonce