{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Glæden ved at ha hvalp i huset {{forumTopicSubject}}

Er at se ham tonse rundt med katten - elsker når de leger eller sover sammen...

Elsker at se ham rende rundt og snuse til alt ting og bare spænder der ud af.

Naboen har en gravhund, en ældre herre på 5. Han er ikke særlig glad for andre hunde - men intet imod Charlie - elsker at se Charlie abe efter andersen ( som hunden hedder) det er så hyggeligt når han driller ham smiley

Han elsker når jeg kommer hjem . bare når jeg har været ude og ryge bliver han så glad og sikke en velkomst man for.

Elsker at tag en morfar med ham på sofaen hvor vi bare ligger tæt og katten på maven -

Han er blevet så dygtig til alt ting og jeg er bare så glad ved ham..

Det er super skønt at se ham sætte sig ned når vi skal over vejen uden at sige det til ham - og når vi skal hjem se ham gå målrettede - for han ved godt hvor vi bor.. smiley

Det er så lækkert at han intet ødelægger også selvom han har være alene hjemme- at han hverken har tisset eller skidt på gulvet når vi kommer hjem..

Ja elsker bare at ha hvalp i det hele taget hund i huset


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glæden ved at ha hvalp i huset
  • #1   12. jun 2011 Hvor er det skønt at læse dine indlæg om hvor godt det går:) Men får mig stadig til at indse at Buddy er en smule mere tyk pandet smiley (en charme ved en terrier bilder jeg mig ind) Han er 14 uger nu, og er lige blevet renlig for ca 1½ uge siden. Han fatter ikke han skal sidde inden han skal over vejen, han glemmer konstant at man ikke trækker i snoren smiley Men gud hvor er han også bare skøn, og kan hele tiden se fremskridt. Nyder hans tonse ture, hans intensive snorken oav. Det er skønt med en hvalp i huset

  • #2   12. jun 2011 Tut -

    det med terrier kan jeg sagsten følge dig , men det kommer da :))

    Og ja , det er så herligt


  • #3   12. jun 2011 Udover det elsker jeg når han står op af sengen og giver mig morgen kys fordi han vil ud :d

  • #4   12. jun 2011 Ja det kommer, kan se en masse fremskridt.
    Man skal bare huske at nyde tiden nu mens de er små.:)
    Buddy vågner først når mit vækkeur ringer - men så er der også gang i ham efter han har strukket sig godt igennem og gabt højlydt et par gange smiley


  • #5   12. jun 2011 Jeg vil osse ha en hundehvalp!

  • #6   12. jun 2011 Elsker når Balou får de der flip hvor han bare går helt i selvsving, det er simpelthen så herligt smiley

    Han ved godt at han skal sætte sig når vi kommer til en vej, men det er ikke lige altid han får gjort det.

    og så elsker jeg at se ham brilliere på træningspladsen smiley


  • #7   12. jun 2011 Ja det er fantastisk at se deres reaktion på noget nyt smiley Og se hvordan de nogengange lige glemmer at få benene med sig fordi de pludselig fik så travlt. Ih man kan da kun blive i godt humør smiley

    ...Også selvom den lille ballademager lige har bidt hul i hjørnet på min sofapude smiley


  • #8   13. jun 2011 Jeg har også en lille vaps i huset lige nu. Det er ret morsomt at se på at han til tider spiller sprød overfor balder som kigger undrende på ham og tænker... Så kom dog dit lille uhyre istedet for det pjat der:)
    I går var jeg ved at lære hector at sige pænt goddag, eller gi pote som det populært kaldes. Balder sidder ved siden af og kigger opgivende på hector fordi han ikke er så go til det endnu. Til sidst bliver det for meget for balder som viser hvordan det gøres ved at plante sin store pote lige i masken på den lille:) Ja der er mange glæder ved de små må man sige. Nu vil jeg ned og give monstrene et godmorgen knus og så i haven og tumle med dem... Go dag:)


Kommentér på:
Glæden ved at ha hvalp i huset

Annonce