Glæden ved at ha hvalp i huset {{forumTopicSubject}}
Er at se ham tonse rundt med katten - elsker når de leger eller sover sammen...
Elsker at se ham rende rundt og snuse til alt ting og bare spænder der ud af.
Naboen har en gravhund, en ældre herre på 5. Han er ikke særlig glad for andre hunde - men intet imod Charlie - elsker at se Charlie abe efter andersen ( som hunden hedder) det er så hyggeligt når han driller ham
Han elsker når jeg kommer hjem . bare når jeg har været ude og ryge bliver han så glad og sikke en velkomst man for.
Elsker at tag en morfar med ham på sofaen hvor vi bare ligger tæt og katten på maven -
Han er blevet så dygtig til alt ting og jeg er bare så glad ved ham..
Det er super skønt at se ham sætte sig ned når vi skal over vejen uden at sige det til ham - og når vi skal hjem se ham gå målrettede - for han ved godt hvor vi bor..
Det er så lækkert at han intet ødelægger også selvom han har være alene hjemme- at han hverken har tisset eller skidt på gulvet når vi kommer hjem..
Ja elsker bare at ha hvalp i det hele taget hund i huset
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 537
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.470
det med terrier kan jeg sagsten følge dig , men det kommer da :))
Og ja , det er så herligt
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 581 Svar: 2.470
okt 2007
Man skal bare huske at nyde tiden nu mens de er små.:)
Buddy vågner først når mit vækkeur ringer - men så er der også gang i ham efter han har strukket sig godt igennem og gabt højlydt et par gange
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 501
Han ved godt at han skal sætte sig når vi kommer til en vej, men det er ikke lige altid han får gjort det.
og så elsker jeg at se ham brilliere på træningspladsen
okt 2007
...Også selvom den lille ballademager lige har bidt hul i hjørnet på min sofapude
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 613
I går var jeg ved at lære hector at sige pænt goddag, eller gi pote som det populært kaldes. Balder sidder ved siden af og kigger opgivende på hector fordi han ikke er så go til det endnu. Til sidst bliver det for meget for balder som viser hvordan det gøres ved at plante sin store pote lige i masken på den lille:) Ja der er mange glæder ved de små må man sige. Nu vil jeg ned og give monstrene et godmorgen knus og så i haven og tumle med dem... Go dag:)
Glæden ved at ha hvalp i huset