1.258 visninger
|
Oprettet:
* Carina * - Med Prinsessen & Pølsen <3
9. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
9. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Jeg vil også have hvalpe {{forumTopicSubject}}
Ihhhh, jeg bliver altså bare såååå solgt når jeg ser billeder af diverse hvalpe, hører om tæver der skal føde snart osv..
Jeg vil også have hvalpe..
Tvivler dog bare meget på at Kato kan presse dem ud.. hahaha....
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
Meeen man bliver sgu lidt misundelig at læse om dem der skal skal have små i huset..
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.537
medløber - Deeeejligt at jeg ikke er den eneste der har det sådan.. Hehe
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.624
Vil meget gerne have en enkelt border hvalp hos mig på et tidspunkt, bare den bliver gammel på et tidspunkt :oP
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
... men jeg hader når de skal finde nye hjem, for intet hjem er godt nok. Frygten at ens hvalp ender det forkerte sted. Puha, den følelse er den værste.
Jeg skal ikke have flere hvalpe. Det er et kæmpe arbejde og man kan aldrig sikre sig at det hjem man finder er dens blivende hjem resten af livet, uanset hvilket arbejde man putter i at finde de rigtige hjem. Folk lyver så vandet driver.
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Men hvor er det bare hårdt når de flyver fra reden -
Men til gengæld så dejligt når man så løbende hører fra dem - og hele tiden bliver bekræftet i at det var en fuldstændig fantastisk ny familie de kom ud i...
jul 2005
Det er jo bare at lave en kontrakt om at hvalpen / hunden ikke må skifte hjem uden retur kontakt - og at hunden reelt skal afleveres tilbage - medmindre du kan acceptere anden løsning -
Men jo - kan sagtens følge at det gør ski.. ondt i hjertet - at sige farvel / på gensyn - derfor er det også så vigtigt for mig ikke at slippe helt - men ind imellem hører hvordan det går...
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
Men 2 gange har jeg set mine hvalpe skiftet hjem. Begge voksne mennesker som pludselig ikke var så ærlige og kærlige som de først sagde. Første hvalp røg ud i en alder af 8 mdr, drægtig og det hele. Det blev heldigvis fjernet, så hun fik ingen hvalpe. 2. gang hun skulle skifte hjem, var det fordi den søde mand, jeg faktisk var blevet ven med, tog fra hunden en hel weekend. Fik ham til at overdrage hunden til internatet. Og der igennem fik hun et godt hjem.
2 gang var det den sødeste ældre dame, der pludselig viser sig ikke at give en fløjtende fis for den hund hun har købt. Hvalpen er heldigvis også kommet til et godt sted nu.
Resten af familierne har jeg rigtig god kontakt til og jeg følger stadig hvalpene. Men synes det er hårdt når en af sine hvalpe skal skifte hjem. Specielt når man stolede på folk.
jul 2005
Drægtig som 8 måneder - åhhh man får lyst til at tude.... stakkels lille tæve...
Og tage væk fra sin hund en hel weekend -ej for s.... -
Godt at de er kommet til gode hjem nu...
Nej korrekt en kontrakt sikrer ikke 100 % - men vi har haft gode erfaringer, - og måske har vi også bare været heldige, -
Vi har haft 1 kontrakt brud, og det endte alligevel ud som det skulle...
Men fantastiske er de nu de små... ;0)
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
Vil dog indrømme at til tider er den tvivlen om hjemmet nu er korrekt og når der sommetider er kunder som man ikke føler er de rigtige og skal afvise folk det er så det eneste negative men alt det andet opvejer det
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 104 Svar: 883
men ja det skal mange overvejelser og masser af overskud til. tid og ikke mindst tålmodighed.
mit standpunkt er pt. jeg siger ikke ja men heller ikke nej til at få hvalpe igen
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Jeg tænker tit på hvordan Rocco og Chelsy's hvalpe ville komme til at se ud, hvis de fik nogle - men jeg ville sgu ikke kunne gå af med hvalpene, det har jeg ikke engang kunne med de kaninunger, marsvineunger, ja selv museunger som jeg har haft.
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.343
Naquita er dog ikke kåret eller udstillet, da tiden "pludselig" blev noget indskrænket da jeg blev alenemor mens jeg var under udd. Jeg ved ikke hvordan det kommer til at se ud når jeg er færdig, men hun skal heller ikke have hvalpe for alt i verden.
Jeg vil også have hvalpe