Kære hundeejer {{forumTopicSubject}}
Jeg har intet problem med, at du lader dine hunde rende og gøre stort i din have, det må de for min skyld gerne. Jeg vil bare godt bede dig tænke lidt på mig og dine andre naboer. Når det er sommer, er det ikke særlig lækkert, hvis din(e) hunds (hundes) efterladenskaber ligger og lugter i lang tid. Det er faktisk meget modbydeligt og uudholdeligt. Derfor vil jeg meget gerne bede dig om at gå ud og fjerne din hunds affald bare af og til. Så vil det gøre min sommer lige lidt bedre og jeg vil smile lidt større til dig, næste gang vi mødes.
Udover det, vil jeg godt bede dig om at tænke på, at nogen mennesker står tidligt op, så det er en lille smule træls, når du lukker din(e) hund(e) i haven efter midnat, når de(n) står og galper derude.
En lille bøn fra mig, din nabo som også har hund
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.343
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 47 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.906
Og en lille tilføjelse, eller meget tidligt om morgenen, vi er nogle, der arbejder om natten og har brug for søvn i de tidlige morgentimer.
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
Wilhelmina - Jeg har overvejet at smutte ind forbi og fortælle dem det, det kan være de ikke har tænkt over det Og vi har det helt fint med vores nabo
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
burde kopires og skrive mange steder hihihi..
nov 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 207
Jeg undrer mig .
Kære hundeejer