24. sep 2005 Følger: 50 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 922
Bortløbet hund :-/ {{forumTopicSubject}}
I dag skulle Kejseren og jeg i parken for at nyde det godt vejr vi har haft her i Aalborg solen stod højt på himmelen og vi traskede i godt humør ned til vores fortrukne plads ved flagstangen (her har han udsyn over det meste af parken
Solen bagte på vores vinter blege kinder og min veninde der havde været så elskværdig at belønne os med sit selskab beordrede mig afsted efter is og cigarretter, bevæbnet med hendes dankort(som ikke virkede!!!!!) drog jeg afsted, mums en after eight is bare jeg havde råd til den luksus, men efter at have betalt hende is og smøger var der intet tilbage til mig
Jeg vandrede derfor tilbage og på min vej så jeg en lille gravhund, dum som jeg jo er (dog lover # 1 (de som tænker perverst har intet at gøre på denne side)) sprang jeg hen til det lille kræ for at klappe den. den vendte mig ryggen og virkede yderst sky, jeg så mig omkring og opdagede at der var langt hen til de nærmeste folk!
Jeg syntes jo straks at det var underligt at lade en så lille en hund vandre rundt i en park for sig selv og jeg fulgte efter den for at se hvor den hørte til. (for at skælde ejeren ud, hunden kunne jo være en lækkerbisken for andre )
den gik bare rundt og vandede blomster og jeg spurgte alle vi gik forbi om de havde kendskab til den men ingen lod til at kende den. Derfor kiggede jeg hundetegnet og ringede til nummeret UGYLDIGT!!!!! Argh altså så kunne det være op jeg samlede hunden op og tog runden i hele parken for at høre om der var nogen der kendte den, selv de letlevende blev spurgt men ingen ville vide af den!
Jeg tog isen og hunden med hen til min veninde (som lystigt spiste løs af isen som JEG havde betalt mens jeg ringede til politiet, ingen havde meldt "olsen" savnet (stod på skiltet, vidste ikke om det var hundens eller ejerens navn)
uff jeg havde lyst til at tage det lille kræ med hjem kunne ikke lide tanken om at "olsen" skulle på internat indtil ejeren blev fundet, så jeg sagde til en rare politimand at jeg ville forsøge at finde ejeren i området (hvor de højest sandsynligt boede)
så det var en tur fra dør til dør indtil en lille pige fortalte at de mente at nogle der lige var flyttet ind havde sådan en lille hund. Det var et forsøg værd, selvom jeg var blevet helt glad for den lille fyr
DINGDONG ringer jeg med tro på at jeg nu endelig havde fundet den lille fyrs familie, døren gik langsomt op og en yngre herre træder ud og siger :
"nå hej er du nu der" WHAT din fucking lille hund der ikke kender området har været væk i flere timer og du lyder som om at han bare var kommet sent hjem til aftensmaden!!!! gruuuuuuu!!!!
"Ja der kom også nogen og afleverede ham i går" på dette tidspunkt dunkede blodåren ved min tinding og jeg var ildrød i hovedet, ja tak..
HVAD MED AT FÅ ET HUNDETEGN MED GYLDIG NUMMER???????? ELLER LÆRE AT LUKKE HAVEDØREN, SÅÅÅÅÅÅ GAL!!!!!
ja det var så min eftermiddag, pengene brugt på altr andet end MIG, ikke meget solslikning og rigtig arrig!! skulle have forlangt 10% af den hunden så kunne basse have en deltids ven
sep 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 922
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 1.029
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Lige før du skulle tage halsbåndet af den hvis du støder på den en anden gang og så indlevere den til politiet.
Hvis ejerene så ikke efterlyser den, ja så får den forhåbenligt et nyt og bedre hjem.
mar 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 100 Svar: 1.659
sep 2005
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
sep 2005