Hunde leg i hverdagen Hunde leg i hverdagen
Hej alle sammen (:
Jeg går for tiden og har desværre intet at lave, indtil september , hvor min uddannelse starter. Det kan være lidt kedeligt at rende rundt herhjemme og lave ingenting.
Så slog det' mig , om det mon er nogle i kbh området der har lyst til at putte deres hund i "legestue" Jeg har en 5 måneder papillon hvalp som elsker at lege med andre' hunde, og jeg vil alligevel være hjemme hele dagen og kunne holde opsyn med hundene.
Jeg bor i Værløse , og står tidligt op hver morgen , så hvis der er nogle der evt' kunne have lyst til at aflevere deres hund' på vej til arbejde, ville det da være en smart løsning Alle er selvf velkommen til at skrive til mig , ringe, eller møde mig ansigt til ansigt for den sags skyld
- Og det er en idé jeg har fået for nylig, så ingen nedladende kommentare om "useriøsitet" osv Har før passet min Nabos hund, og hun har været meget glad for at hendes lille guldklump har været dejlig træt når hun selv kommer hjem fra en lang arbejds dag.
okt 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 17 Svar: 906
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 37 Svar: 435
Du må også skrive hvis du skal din vovse passet. Vi bor i Jægerspris, tæt på Frederikssund.
Hunde leg i hverdagen