586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hunde leg i hverdagen Hunde leg i hverdagen

Hej alle sammen (:

Jeg går for tiden og har desværre intet at lave, indtil september , hvor min uddannelse starter. Det kan være lidt kedeligt at rende rundt herhjemme og lave ingenting.

Så slog det' mig , om det mon er nogle i kbh området der har lyst til at putte deres hund i "legestue" smiley Jeg har en 5 måneder papillon hvalp som elsker at lege med andre' hunde, og jeg vil alligevel være hjemme hele dagen og kunne holde opsyn med hundene.

Jeg bor i Værløse , og står tidligt op hver morgen , så hvis der er nogle der evt' kunne have lyst til at aflevere deres hund' på vej til arbejde, ville det da være en smart løsning smiley Alle er selvf velkommen til at skrive til mig , ringe, eller møde mig ansigt til ansigt for den sags skyld smiley

- Og det er en idé jeg har fået for nylig, så ingen nedladende kommentare om "useriøsitet" osv smiley Har før passet min Nabos hund, og hun har været meget glad for at hendes lille guldklump har været dejlig træt når hun selv kommer hjem fra en lang arbejds dag. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde leg i hverdagen
  • #1   5. jun 2011 jeg syntes at det er en genial ide og omtanke du gerne vil dele ud af...:) held og lykke med det håber du får en dejlig sommer med en masse hundebasser som vil elske ik at være alene hjemme men sammen med dig:)

• #2   5. jun 2011 Jeg synes også det er en god ide. Det vil jeg også kunne finde på at gøre hvis det er små hunde. Jeg har 2 små pomeranian så det kan være jeg kan skrive hvis de skal passes en weekend eller måske også længere tid?
    Du må også skrive hvis du skal din vovse passet. Vi bor i Jægerspris, tæt på Frederikssund.

Kommentér på:
Hunde leg i hverdagen

Annonce