{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weightpull...
  • #1   4. jun 2011 Hunden får lov at bruge sin krop og ja det er bedre end at kaste med bold / pind, da den form for leg kan være meget stressende for hunden.

det er naturligvis en sport hvor det er meget vigtigt at man ved hvad man laver så man ikke skader hunden... ligesom det er med agility

jeg dyrker ikke selv WP med min hund... mest fordi der ikke er nogen steder i nærheden af hvor jeg bor

• #2   4. jun 2011 Hunden for lov at bruge sin krop, oog styrke. Har været ude og se det et par gange, og sidst havde jeg begge mine egne med, og de fik lov at prøve. (ikke at trække vogn da dette skal indøves) Der er også meget kontakt øvelse i det. Du skal have god styr på hunden, idet den arbejder med dig, og ikke andre. Din hund skal koncentrere sig, stå, blive og arbejde. Det hele forgår på hundens præmisser. Og alt er med godbid og rosende stemme. Gider hunden ikke at trække, ja så bliver den fri smiley De hunde jeg har set, elsker det. Og det er man ikke et øjeblik i tvivl om. Den står dirrende af spændthed til ejer giver kommandoen: træk. HUnden trækker med logrende hale. ejeren går med rosende stemme, og dejlige guffere. Der hvor jeg var, var der en dame med en dværgshnauzer. Nøj hvor den elskede det. Den ville slet ikke stoppe, når dens storebror kom på banen, stod den og pev, for at komme op og hjælpe med.
    Jeg havde en masse tanker om, det kun var for hunde med brede muskler. og hundene trak store læs osv. må sige mine tanker blev gjort til skamme. Her kommer alle slags racer, små, store, terrier, retrievere og enkelte bullere smiley vi skal afsted igen på mandag og glæder mig faktisk lidt smiley

• #3   4. jun 2011 Var ude a se det, WOW nogle lækre hunde, de så ud til at nyde det på fulde skrue..
    Og deres trænere var meget opmærksomme på at alt var iorden smiley
    Det er ikke sidste gang jeg tager ud og ser det smiley

• #4   4. jun 2011 Fredsfyldt:

Hvor ser du det henne? Måske vi jo er samme sted smiley

• #5   4. jun 2011 hvad det er godt for ??
    Ina T har jo faktisk beskrevet hvordan det foregår osv ret godt,

men ja det har jo ikke samme funktion som ren lydighed har, med det er jo ikke anderledes ind feks agillity, rally o osv. som jo heller ikke har et praktisk foremål andet ind at lave noget sjovt og positivt med sin hund som så samtidig skabe en god kontakt mellem hund og føre, men nej det har ikke et disideret foremål som lydigheds træning har.....

og nej en tur i skove med bold/pindkast giver slet ikke det samme, men ja man kan godt får det samme ud af sin hund på andre måder, lige som man kan i forehold til næsten alle andre hunde sports, så genneralt er det vil bare om havd man er til, om man vil gå til dog dancing, rally o, agillity eller feks weightpull ....

• #6   4. jun 2011 Eeej jeg ville så gerne prøve det med pølsen, er ret sikker på hun ville ELSKE det - og hun har muskler og vilje af stål *G* haha

er der noget sted en oversigt over hvor sådan noget kan findes henne ?

• #7   4. jun 2011 Frejamusen & Rullepølsen !
    det er desværre en meget lille sport i dk, vi bliver dog stille og roligt større og større, men som det er nu er der ikke mange trænings muligheder her i dk. men her kan du se lidt og få en masse infomation www.weightpulldanmark.com og du er altid velkommen til at stille spørgsmål .

• #8   4. jun 2011 Det er genialt.

jeg har kun prøvet det med min hund en enkelt gang, men hun fattede de omgående og guuud, hvor hun dog elskede det!.

Min hund er ikke sådan er specielt klog en, og lydighedshund bliver hun aldrig, det er for kedeligt for hende. Men hun vil gerne lave noget sammen med mig.

Og WP ramte hende bare perfekt! Hun fangede omgående hvad det gik ud på, og var et stort smil!..

Hvis du overvejer det, vil jeg helt klart råde dig til at tage ud til nogle der har styr på det, og prøve det smiley

• #9   27. jun 2011 som der bliver skrevet så er der efter hånden flere trænings steder ishøj ... martin thomsen
    nykøbing.... kevin
    nørre alslev .... johnny undertegende

Kommentér på:
Weightpull...

Annonce