{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kingsmoor hundefoder
  • #1   3. jun 2011 Hvis dine hunde fungerer på det er det jo perfekt =)

Hundefoder er meget individuelt fra hund til hund, og et mærke kan både blive rakket ned og løftet højt alt efter hvor mange mennesker har haft henholdsvis gode og dårlige erfaringer med det =)

Jeg har ikke selv prøvet Kingsmoor, men har hørt at flere med store brugshunde har glæde af det =)

Ingredienslisten er et spørgsmål om hvad du som menneske foretrækker, dernæst er det om hunden fungerer på det ; )
    - Forstået sådan, at jeg personligt ikke vil have sukker og farvestoffer i min hunds foder, så de producenter der tilsætter dette vil jeg aldrig overveje at give min hund, så derfor ved jeg ikke om sådanne produkter kan fungere for min hund..

Utrolig mange nægter at prøve foder med kornprodukter, så de vil ikke vide om deres hund faktisk vil mistrives eller trives.

Kort sagt - og enden på min plapren - Foderjunglen er dyb, din bedste chance er at kigge på din hund og tage den derfra; uanset hvad andre har af erfaringer =)

• #2   3. jun 2011 jeg har brugt kingsmoor i flere år og min hund elsker det og stortirves har aldrig været flottere end da hun skiftede over til det.

når jeg har hvalpe vokser de også op på kingsmoor.

syndes det er et fantastisk godt foder uden at være for dyrt.

• #3   3. jun 2011 Jeg har prøvet det. Godt nok kun i en periode.
    Har en hund, som ikke fungerede på tørfoder, forstået på den måde, at han ikke gad at spise det - vi er i dag på råt.
    Men Kingsmoor, var noget at det foder, som han holdte længst på. Og ingen problemer med pels osv.

• #4   3. jun 2011 Bruger selv Kingsmoor Pure til mine maltesere. De er glade for det, og jeg er glad for at det er et dansk foder - uden korn.
    NB: Vi har brugt Pure siden nytår, det er en ret ny variant.

• #5   3. jun 2011 Der er også Kingsmoor pure jeg har købt.

• #6   4. jun 2011 det ser egentligt rimeligt ud, i den gode ende af skalaen. der er et par enkelte ting jeg ikke ville putte i min hund som roetrævl og hørfrø. synes ikke helt at det er noget personligt om man kan lide ingredienslisten, og at det er smag og behag om man fodrer med korn som nina siger. jeg synes at det er op til en selv om man vil byde sin hund hvad som helst, eller om man selv vil sætte sig ind i hvad det er man fodrer med. hunde er ret sejlivet, de kan sådan set trives på hvad som helst. det udnytter langt de fleste foderproducenter. det skal bare sælges gennem dyrlægen som anbefaler det. så kan de stort set putte hvad som helst i foderet. dyrene trives jo på det.... men igen, tror at de mest sejlivet hunde kunne trives på savsmuld, men det vil jeg personligt ikke byde min hund

Kommentér på:
Kingsmoor hundefoder

Annonce