3.758 visninger
|
Oprettet:
Kingsmoor hundefoder {{forumTopicSubject}}
har lige købt en pose, da jeg har hørt det skulle være et godt foder, hvad mener i om det
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Hundefoder er meget individuelt fra hund til hund, og et mærke kan både blive rakket ned og løftet højt alt efter hvor mange mennesker har haft henholdsvis gode og dårlige erfaringer med det =)
Jeg har ikke selv prøvet Kingsmoor, men har hørt at flere med store brugshunde har glæde af det =)
Ingredienslisten er et spørgsmål om hvad du som menneske foretrækker, dernæst er det om hunden fungerer på det ; )
- Forstået sådan, at jeg personligt ikke vil have sukker og farvestoffer i min hunds foder, så de producenter der tilsætter dette vil jeg aldrig overveje at give min hund, så derfor ved jeg ikke om sådanne produkter kan fungere for min hund..
Utrolig mange nægter at prøve foder med kornprodukter, så de vil ikke vide om deres hund faktisk vil mistrives eller trives.
Kort sagt - og enden på min plapren - Foderjunglen er dyb, din bedste chance er at kigge på din hund og tage den derfra; uanset hvad andre har af erfaringer =)
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 104 Svar: 883
når jeg har hvalpe vokser de også op på kingsmoor.
syndes det er et fantastisk godt foder uden at være for dyrt.
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
Har en hund, som ikke fungerede på tørfoder, forstået på den måde, at han ikke gad at spise det - vi er i dag på råt.
Men Kingsmoor, var noget at det foder, som han holdte længst på. Og ingen problemer med pels osv.
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.278
NB: Vi har brugt Pure siden nytår, det er en ret ny variant.
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 219
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 151
Kingsmoor hundefoder