{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bakke skue DKK
  • #1   2. jun 2011 Tillykke:)) det er så dejligt ... vi var også på bakken og se alle de smukke hunde der blev udstillet .

Det eneste jeg kan være stolt over er at bamse ikke gøede et eneste sekund af nogle hunde så dygtig var han:)

• #3   2. jun 2011 Jeg fik BIR og var i store ring .. Blev nr. 3 i grp. 5 ..
    Så det synes jeg var godt gået af en meget træt shiba på 11 måneder og afsted for kun 2. gang smiley

• #4   2. jun 2011 Katrine...... ej så så jeg godt din hund derude lagde rigtig meget mærke til den fordi den var så smuk:)

• #5   2. jun 2011 Tillykke til jer alle smiley
    Syns virkelig det var en go dag, med en masse smukke hunde. Og sikke et vejr smiley
    Glæder mig til vi ska på rigtig udstilling, syns han er ret go til det der smiley

• #6   2. jun 2011 Jean H: ej, så skulle du da være kommet over og sagt hej smiley
    Hvis det var i store ring så var jeg skide nervøs, hehehe ..
    Jeg rystede nærmest på hænderne ..

Og mange tak for komplimentet , han er en meget træt herre nu smiley

• #7   2. jun 2011 Katrine..... hehe kunne jeg ikke lide er nok en smule genert anlagt, Men kan godt forstå du var nervøs der var godt nok mange derude og se alligevel syntes jeg:) hehe

ja det er klart, bamse sover også han har hilst på så mange nye indtryk idag:)

• #8   2. jun 2011 Ih, vi kom slet ikke derind. Min dreng var sløj fra morgenstunden og kastede op, så vi besluttede ikke at køre.

Vejret var ellers godt - så det må have været en hyggelig dag derude smiley

• #9   2. jun 2011 Jean H: nå okay smiley Men hyggeligt var det, og jeg er stolt af min ræv smiley

Sarah: Ej hvor ærgerligt, jeg håber da han er på toppen igen? smiley

• #10   2. jun 2011 Katrine... har du også god grund til:)

• #11   2. jun 2011 Tillykke til jer med de gode resultater. Vi var afsted for første gang til Bakke skue og der var godt nok mange skønne hunde og vi var overrasket over hvor mange der var og hvor dygtige hundene til dog dancing var, efter sådan en oplevelse, er vi blevet 100 % sikre på at vores næste hund skal være med DKK og vi så og hilste også på den race vi næsten er sikre på bliver den næste om nogle år...

• #12   3. jun 2011 Katrine

Jo heldigvis da. Vi holder hans 4 års fødselsdag i morgen, så det ville være synd, hvis han var sløj.

Han virker frisk igen omend med lidt mindre appetit end normalt.

Kommentér på:
Bakke skue DKK

Annonce