hund på motorvejen, kat i træet {{forumTopicSubject}}
Ja, det er fandme hvad jeg lige har oplevet!
På vej hjem med min søster møder vi en STOR hund på motorvejen, større end en labrador, den stod og spiste af en død fugl, jeg ringede til politiet, og hende der tog den gik vist mere op i om der var nogle der savnede den .... jeg håber fandme at der er nogle der kører ud og henter den!!
Da jeg så kommer hjem, så har Bella åbenbart jaget en kat op i træet!! så helt oppe i toppen sad en fin hankat, der havde den siddet en times tid, sagde kæresten, jeg går ud fra at han troede at den selv kunne komme ned, men den sad bare klistret til en lille gren langt oppe - så måtte han finde stien frem, og kravle op og hente den ned....
Suk...nu håber jeg ikke på at møde flere dyr der skal have hjælp på den ene eller den anden måde
Nå men, i aften skal jeg ind og se Mick Øgendahl!!
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Hvor er det dog ærgeligt at politiet ikke tog det mere seriøst - det kan jo virkelig lave store ulykker og koste menneskeliv ( og et hundeliv ) med sådan en på en motorvej!
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
Ja, jeg synes også det var mærkeligt, og da jeg spurgte hende og de sendte nogle ud, så svarede hun ikke, men det må jeg da gå ud fra at hun har gjort, jeg sagde flere gange at den var på mototvejen. :_)
jul 2008
Det er meget mærkeligt - lige præcis fordi det kan koste menneskeliv, og det ikke er sådan en bagatel som en chihuahua ( ikke at det ikke at betyder noget, men der er mindre chance for at hunden laver en mega ulykke end ved en kæmpe lab )
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.224
Et katteskelet i et træ ha ha ha - den var god, du har ret, de skal da nok komme ned på et tidspunkt når faren er helt ovre og de er sultne nok.
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.224
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
jul 2008
Det kunne være en fed joke sådan til 1. april - Så bare husk at forsikre folk om at det altså ikke er nogens rigtige katte *G*
Kennelmor - LOOOL Elsker at i fældede træet for at få katten ned - Genialt
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 800
hund på motorvejen, kat i træet