{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Jeg er bare SÅÅÅÅ STOLT! {{forumTopicSubject}}

Ihhhhh vil bare lige dele min glæde med jer :O))

Som nogen ved er jeg lige flyttet i min drømmelejlighed på landet, og har været noget nervøs over hvordan Sitta ville tage flytningen da hun stresser helt utroligt nemt.

Jeg havde valgt at give hende Zylkéne for at tage toppen ag hendes stress men mens flytningen stod på synes jeg ikke helt at jeg kunne mærke en virkning af det, så var noget spændt på at se hvordan hun ville tage den første nat herude.

Tror at jeg havde forventet at hun ville vandre hvileløs rundt, pive og klistre op af mig som hun plejer at gøre når jeg har haft hende med ude og besøge nogle venner, og havde forberedt mig på at jeg ikke ville komme til at sove meget i nat.

Men ihhh hvor kan man da blive overrasket!
Sitta har bare taget det hele SÅ flot!
Hun stressede som sagt en del da vi flyttede mine ting ind i den nye lejlighed, men lige så snart at den der hjalp mig med at flytte kørte hjem kom der næsten helt ro på hende, og da vi en halv time efter puttede os i sengen var hun helt afslappet :O))

Hun har endda været så afslappet at hun selv valgte at gå ind i stuen og sove lidt da hun fik det for varmt i sengen, hvilket jeg bare slet slet ikke havde set komme ;O)

Lige nu sidder jeg inde i stuen og ryger en morgensmøg og Sitta er lige gået ind i soveværelset for at putte lidt mere i sengen :O))

Det er dælme længe siden at jeg har været så stolt af min pige! :O))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er bare SÅÅÅÅ STOLT!
Kommentér på:
Jeg er bare SÅÅÅÅ STOLT!

Annonce