932 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor gør hun det?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo lige fået min nye hvalp hjem, og Chilli har knurret lidt af hende, når hun kom for tæt på.
Men så i går aftes begyndte Chilli at stå og dutte snuden ned i Mollys pels, og hun blev ved med det. Chilli logrede med halen, men det var lidt voldsomt med alt det dutteri, og så lagde hun sig og rullede sig ovenpå Molly.
Det med at rulle sig på hvalpene, brugte Mollys mor også som en del af opdragelsen.
Men hvad er det Chilli har gang i??
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 56 Svar: 811
Chilli har kun knurret når vi alle har lagt i sengen, og Molly ville ligge helt op ad Chilli, ellers har der intet været.
Men tror Chilli er ved at bløde lidt op, og måske ved at opfatte at der er en at lege med, de har da taget et par tumleture i haven, og stuen.
Men synes bare det der dutteri var lidt sjovt, men der var jo tydeligvis intet ondt i det. Og Chilli virkede rigtig glad. Og de får mere og mere øjnene op for hinanden
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
På et tidspunkt lå en af hvalpene og bed i min mands snørebånd og der gik Lotus hen og duttede hvalpen på ryggen 5-6 gange. Hun gjorde det forsigtigt men det har jeg da aldrig oplevet før? Halen piskede afsted (det gør Lotus`hale nu altid.....*G*) imens.
Hvorfor gør hun det??