EB søger plejefamilie omkring Næstved {{forumTopicSubject}}
Hejsa derude
Men en dejlig buller på et år til august og en sommerferie på vej, har jeg følgende efterspørgsel til alle os hundemennesker.
En EB er jo en hund for sig selv og enten elsker man dem med al der hører med eller også synes man det er en klodset klump, der lugter sviner og kan være lidt voldsom. I vores omgangskreds synes de fleste detsværre at vores dejlig Berta ryger under gruppe nr. 2.
Sådan er det jo nogen gange og det respektere vi.
Nu er det jo sådan at hunde ikke altid er velkommen og derfor står vi tit i situationer hvor vi må køre tidligere hjem eller takke nej til arrangementer fordi Berta ikk er inviteret og vi ikke vil lade hende være for meget alene hjemme. Selfølgelig kunne man kontakte en kennel, men det er jeg bare ikke til.
Derfor kom jeg til at tænke på, at vi nok ikke var de eneste der havde denne problem stilling og tænkte om der måske var nogen der kunne tænke sig at blive plejefamilie for Berta, eller man kunne lave en gensidig aftale om pasning den anden vej.
Selvfølgelig skulle vi mødes et par gange og se hus og familie an for at se om det kunne være en løsning. Men det kunne være skønt hvis det kunne lade sig gøre.
Vi bor i rækkehus med have og grønne arealer i baghaven i kongsted ved rønnede.
Berta er en skøn buller, men er bare ikke så gammel endnu, og det kan til tider godt mærkes på hendes opførsel Men intet ondt i hende og vores 3 årige dreng er hendes bedste legekammerat
Jeg håber at høre fra nogen som kunne tænke sig at blive hendes plejefamilie eller byttefamilie
Mvh Christina
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 90 Svar: 659
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 270
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 10
EB søger plejefamilie omkring Næstved